سخنگوی فراکسیون امید گفت: فراکسیون امید از وزیر کشور برای توضیح درباره بررسی‌ها و اقدامات صورت گرفته نسبت به موضوع اخلالگران در سخنرانی رئیس‌جمهوری دعوت خواهد کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه سعیدی با بیان این که طبق اخبار و گزارشات دریافتی، اخلال در سخنرانی رئیس‌جمهور در یزد سازمان یافته بوده است، اظهار کرد: فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه در جلسه‌ای به بررسی گزارشات دریافتی از اخلال در سخنرانی رئیس‌جمهور در یزد پرداخت. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این اقدامات سازمان‌یافته بوده است؛ لذا فراکسیون امید ضمن محکوم کردن این‌گونه اقدامات ضد امنیتی از وزیر کشور دعوت خواهد کرد تا نتیجه بررسی‌ها و اقدامات انجام شده را تشریح کند.

به گفته وی، کارگروهی به همین منظور در فراکسیون امید تشکیل شده است تا موضوع را تا زمان رسیدن به نتیجه پیگیری کند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در بخش دیگری از این جلسه، نمایندگان فراکسیون امید در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گزارشی از طرح «سرا» ارائه کردند و این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سعیدی با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به اینکه دولت بار مالی انجام این طرح را پذیرفته است مصوب شد که بعد از اصلاحات شورای نگهبان پیشنهاد کمیسیون اجتماعی مبنای کار قرار گیرد.

کد خبر 462823
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha