۲ مدرسه خیّرساز در بخش کهریزک به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدرسه

۲ مدرسه خیّرساز در بخش کهریزک به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد. «محمدرضا افضلی‌نیا» رئیس اداره آموزش و پرورش کهریزک با اعلام این خبر گفت: «یکی از این مدارس، مدرسه پروفسور رزاقی در روستای قمصر است که تاکنون ۹۵ درصد کار عمرانی آن به پایان رسیده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.»

افضلی‌نیا گفت: «این مدرسه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت ۳ هزارمترمربع ساخته شده است و بعداز پایان کار عمرانی آن پذیرای ۲۲۰ دانش‌آموز خواهد بود. این مدرسه به همت خیّر نیک‌اندیش «سیدمحسن رزاقی» ساخته شده است.» افضلی‌نیا در مورد دومین مدرسه خیّرساز (مدرسه وحیدی مستوفی) که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد گفت: «این مدرسه ۶ کلاسه که در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده ۴۰۰ مترمربع زیربنا دارد و به همت «سعید احمدی» در حال ساخت است. این خیّر مدرسه‌ساز، فروردین امسال تنها مدرسه قدیمی و فرسوده روستای اسماعیل‌آباد از توابع کهریزک را تخریب و کار نوسازی آن را آغاز کرد.» 

او افزود: «خانواده‌ها از مدت‌ها قبل نگران فرسودگی این مدرسه بودند که با توجه به محدودیت‌های مالی، سرانجام یک خیّر مدرسه‌ساز برای تخریب و نوسازی این مدرسه اعلام آمادگی کرد.» به گفته افضلی‌نیا این مدرسه تا ۲ ماه دیگر آماده استقبال از ۱۸۰ دانش‌آموز روستای اسماعیل‌آباد خواهد شد. اکنون دانش‌آموزان روستای اسماعیل‌آباد با همکاری دهیاری روستاهای اسماعیل‌آباد و قلعه شیخ، مشغول تحصیل در مدرسه «سعادت لاجوردی» روستای قلعه شیخ هستند.  
 

کد خبر 456675

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha