سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال دو امتیاز به سپاهان برگرداند تا این تیم اصفهانی در آستانه دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر، در صدر جدول قرار گیرد.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای نهایی خود پیرامون دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس در چارچوب آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست کمیته استیناف فدراسیون فوتبال که با حضور سیدرضا افتخاری، جعفر رشادتی، علیرضا صالحی و ابراهیم خانی در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، اعضا پس از بررسی مجدد پرونده و رسیدگی به اعتراض باشگاه سپاهان رأی نهایی خود پیرامون این پرونده را به این شرح صادر کردند:

1- با توجه به شرایط این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لزوم افزایش روحیه بازیکنان این تیم در آستانه این رقابت‌ها، مقرر شد حکم اولیه کمیته انضباطی در مورد این پرونده تعدیل و کسر 5 امتیاز ابتدایی به 3  امتیاز کاهش یابد.

2- محرومیت سه ماهه این تیم از بازی بدون تماشاگر و بیرون از شهر اصفهان به قوت خود باقی ماند اما با توجه به اینکه دو ماه از محرومیت فوق سپری شده‌است، یک ماه باقیمانده این محرومیت در اصفهان و بدون حضور تماشاگر اعمال خواهد شد.

3- جریمه 20 میلیون تومانی باشگاه سپاهان به 10 میلیون تومان کاهش یافت.

4- با توجه به دادخواست وکیل سرباز احمدی مبنی بر ادعای خسارت و پرداخت هزینه‌های آتی از سوی باشگاه سپاهان، جریمه 50 میلیون تومانی کمیته انضباطی به 70 میلیون تومان افزایش یافت.

همچنین جریمه دو میلیون تومانی باشگاه پرسپولیس به قوت خود باقی ماند.

با اعمال این رای تیم فوتبال سپاهان با 39 امتیاز به صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر صعود خواهد کرد و تیم های صباباتری(38) و پرسپولیس(37) در رده های دوم و سوم قرار می‌گیرند.

بازی‌های هفته بیست سوم لیگ برتر، دهم تا دوازدهم اسفندماه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود.[برنامه هفته بیست و سوم لیگ برتر]

کد خبر 45335

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز