چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
۰ نفر

صالح صیامی، از ساکنان شهرک غزالی می‌گوید: «یکی از مهم‌ترین مواردی که شورایاران منطقه باید پیگیر آن باشند حمل‌ونقل عمومی و مشکلات ترافیکی منطقه ۲۱ است.

حمل و نقل عمومی

در ۴ دوره گذشته یکی از طرح‌ها و در خواست‌های اصلی مردم و شورایاری‌ها امتداد خط یک بی. آر. تی (میدان آزادی‌ـ چهارراه تهرانپارس) تا وردآورد بود. با پیگیری‌هایی که داشتیم به نتایج خوبی هم رسیدیم و در شورای ‌شهر قول‌هایی به ما داده شد. لازم است تا شورایاران جدید هم موضوع بی. آر. تی و همچنین موضوع اتصال منطقه به خطوط مترو را که در سال‌های گذشته یکی دیگر از مطالبات اصلی مردم و شورایاری‌ها بود پیگیری کنند تا شاید به خواست خدا در شورایاری جدید به نتیجه و سرانجام برسد. ترمیم و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی منطقه که مشکلات زیادی دارد هم در کنار راه‌اندازی بی. آر. تی و اتصال به خطوط مترو باید مورد توجه شورایاران جدید باشد. قراربود تعدادی اتوبوس نو وارد ناوگان اتوبوسرانی منطقه ۲۱ شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است. منطقه ما در زمینه حمل‌ونقل عمومی مشکلات جدی و اساسی‌ دارد که باید برای حل آنها تلاش کرد. همچنین در منطقه مشکل کمبود فضای پارک خودروها را داریم و باید ساخت پارکینگ‌های طبقاتی به‌ویژه در محله‌های شلوغی نظیر تهرانسر اجرا شود.»
او می‌افزاید: «موضوع مهم دیگر در حوزه ترافیک، ‌ تردد و توقف خودروهای سنگین در داخل محله‌های مسکونی است. ‌تریلی و کامیون‌هایی که برای کارخانه‌ها و شرکت‌ها کار می‌کنند و جابه‌جایی محصولات و مواد اولیه آنها را برعهده دارند، در محدوده محله‌های مسکونی‌ تردد و توقف می‌کنند که این موضوع مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده است، از آلودگی هوا و خطرات جانی که ممکن است برای مردم به‌ویژه کودکان داشته باشد گرفته تا ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی که حضور و تجمع رانندگان خودروهای سنگین در یک محله ایجاد می‌کند. با حل شدن مشکلات مربوط به حوزه حمل‌ونقل عمومی و ترافیک، به بخش عمده‌ای از مطالبات و نیاز شهروندان منطقه پاسخ داده می‌شود.

کد خبر 448239

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha