با شروع هر فصل و تغییر چیدمان فضای سبز محله‌ها، مرکز مشاوره گل و گیاه منطقه ۱۴ هم تحولی در برنامه‌های خود ایجاد و با تنوع بخشیدن به دوره‌های آموزشی سعی در برآورده کردن نیاز شهروندان کرده است.

مرکز گل و گیاه

با این هدف که علاقه‌مندان به گل و گیاه و فضای سبز بهترین بهره‌را از کلاس‌های آموزشی برده و روزهای خاطره‌انگیز را تجربه کنند. آشنایی با انواع بذر سبزی‌ و نحوه کاشت آنها، گیاهان مرتعی و نحوه تکثیر گیاهان آپارتمانی و فصلی از دوره‌های آموزشی این مرکز است که با توجه به سلیقه شهروندان در نظر گرفته شده است.

البته تنوع برنامه‌ها به موارد ذکر شده خلاصه نمی‌شود و مرکز مشاوره گل و گیاه علاقه‌مندان به گل و گیاه را با آفاتی که فضای سبزشان را تهدید می‌کند آشنا کرده و راه‌های ریشه کردنشان را آموزش می‌دهد. به گفته «فاطمه البرزی» مدیر مرکز مشاوره گل و گیاه بوستان نارنج، یکی از دوره‌های آموزشی شاخص مرکز آشنایی با انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های مفید ماه رمضان است که روز یکشنبه از ساعت ۳۰/۹ تا ۱۱ برگزار می‌شود. اگر تمایل دارید از دیگر فعالیت‌های مرکز آموزش گل و گیاه با خبر شوید می‌توانید با شماره تلفن ۹۶۰۴۰۱۹۲ تماس گرفته یا سری به بوستان نارنج در بزرگراه شهید محلاتی تقاطع خیابان نبرد بزنید. 

کد خبر 442078

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha