یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

ساخت پاساژ میرداماد روی رودخانه رودبار برای اهالی محله داودیه و خیابان‌های رودبار شرقی و غربی، میدان مینا و کوچه و خیابان‌های اطراف آن مشکلات بد بسیاری ایجاد کرد.

میرداماد

اگر از بوی نامطبوعی که در محل پاساژ میرداماد به‌ویژه با بالا آمدن سطح آب رودخانه بلای جان همسایه‌ها می‌شود بگذریم، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که این مرکز خرید برای ساکنان خیابان‌های مجاور ایجاد کرده است، ترافیک سنگین در خیابان‌های رودبار شرقی و غربی است. حوالی غروب که مشتریان پاساژ از راه می‌رسند، در حاشیه خیابان رودبار و کوچه‌های منتهی به آن به سختی می‌توان جای پارک مناسب پیدا کرد. اهالی قدیمی محله داودیه می‌گویند با ساخته شدن پاساژ میرداماد روی رودخانه رودبار، عرض خیابان‌های رودبار شرقی و غربی کمتر از قبل شد و تنها یک مسیر باریک برای عبور خودروها باقی ماند. محمدرضا کریمیان، یکی از اهالی محله داودیه می‌گوید: «عصرها خیابان رودبار غربی همیشه راهبندان است.

دلیل اصلی این ترافیک سنگین هم مجتمع میرداماد است که نه پارکینگ دارد و نه البته فضایی برای ساخت پارکینگ. مشتریان پاساژ هم گاهی روی پل ورودی پارکینگ خانه‌ها یا حاشیه این خیابان کم‌عرض پارک می‌کنند که نتیجه‌اش می‌شود، کندی‌ تردد و گاهی ترافیک کلافه‌کننده این خیابان فرعی. از طرفی خیابان رودبار پیاده‌رو هم ندارد و در نتیجه در خانه‌ها بدون هیچ واسطه‌ای به خیابان و محل رفت‌وآمد خودروها باز می‌شود که می‌تواند برای عابران خطرآفرین باشد. » اهالی خیابان رودبار عرض کم این خیابان را عامل دیگری می‌دانند که ورود خودروها به پارکینگ خانه‌ها را هم با مشکل مواجه کرده است. محمدعلی حمیدی یکی دیگر از اهالی محله داودیه می‌گوید: «ترافیک بالای خیابان‌های رودبار شرقی و غربی، ورود خودروها به پارکینگ را هم به‌ویژه در ساعات پایانی روز با مشکل جدی مواجه کرده است. به گونه‌ای که صف طولانی از خودروها پشت سر خودرو در حال ورود به پارکینگ ایجاد می‌شود و در نهایت آلودگی صوتی ناشی از بوق‌های ممتد خودروهای گرفتار در ترافیک مشکل دیگری برای همسایگان پاساژ میرداماد است. »

کد خبر 440065

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha