گروه شهری: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تدارک گسترده ناوگان حمل‌ونقل شهری آماده خدمات رسانی به خیل میلیونی راهپیمایان در یوم‌الله 22 بهمن شد.

در روز 22 بهمن خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی از جمله اتوبوس‌های تندرو رایگان است، ضمن این که شرکت مترو نیز تا ساعت 10 صبح این روز کلیه مسافران را به صورت رایگان به ایستگاه‌های منتهی به مسیر راهپیمایی می‌رساند.

اتوبوس‌های شرکت واحد از ساعت 30/7 بامداد 22 بهمن از کلیه میدان‌های مهم و پارک ‌سوارها و پایانه‌های اتوبوسرانی شهروندان را به مسیر راهپیمایی رسانده و پس از پایان مراسم نسبت به بازگرداندن آنها به مبادی اولیه اقدام می‌کنند.

این گزارش حاکیست، اتوبوس‌های شرکت واحد در پایان مراسم با استقرار در خیابان شهید حبیب‌الله به مقصد شمال و شمال شرق، بزرگراه یادگار حضرت امام  به مقصد شرق و شمال شرق، بلوار استاد معین و خیابان 21 متری جی به مقصد جنوب و جنوب ‌شرق، خیابان‌های زنجان جنوبی و کارگر جنوبی به مقصد جنوب، بزرگراه آیت‌الله سعیدی به مقصد جنوب و بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی و خیابان‌های شهید رحمانی و شهید عزیزی به مقصد شمال و شمال غرب، راهپیمایان را به مبادی اولیه  بازمی‌گردانند.

لازم به ذکر است، در مجموع سه هزار دستگاه اتوبوس شرکت واحد از اقصی نقاط شهر مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه تهران را در 22 بهمن به خیابان آزادی و مسیرهای منتهی به میدان آزادی منتقل می‌کنند.

کد خبر 43787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز