مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۲
۰ نفر

دوباره خاطرات بر در و دیوار این شهر قدیمی ظاهر خواهد شد. دوباره صدای گم شده در خاطرات جانی دوباره می‌گیرد و همهمه تظاهرات شکوهی دوباره می‌یابد.

شهر آماده می‌شود تا در این زمستان سرد، گرمای روزهایی را به یاد آورد که در آن نشانی از امید است و ایستادگی. این شهر رنگی دوباره به خود خواهد گرفت انگار.

32 هزار متر مربع فضای تبلیغات شهری امسال برای یادآوری روزهایی آذین بندی می‌شود که بسیار خاطره انگیزند. روزهایی دوردست اما نزدیک. روزهای سرد اما گرمی‌بخش. دوباره شهر بوی تازگی خواهد گرفت.

قائم مقام معاونت طرح و برنامه سازمان زیباسازی شهر تهران از اختصاص 32 هزار متر مربع برای اطلاع رسانی و آگاهی دادن در مورد وقایع انقلاب خبر داد.

تقی احمدی با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی در ایام دهه فجر گفت: تهیه 25طرح گرافیکی مربوط به جملات و تصاویر مربوط به پیروزی انقلاب، اکران طرح‌های مربوطه برروی سازه‌های پرتابل به متراژ 2هزار متر مربع که در میادین و نقاط پر تردد شهری به نمایش گذاشته می‌شود، اکران 2 هزار و500 متر مربع بیلبورد شهری با طرح‌های مربوط به انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس شهری از وقایع انقلاب به وسیله پرتابل‌های شهری به متراژ هزار و 200 متر مربع از جمله برنامه‌های در دستور کار سازمان زیباسازی شهر تهران است.

احمدی ساخت تیزر و نصب تلویزیون‌های LED را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد و گفت: تیزرهایی از وقایع انقلاب برای پخش از تلویزیون‌های شهری که در میدان‌های ونک، قدس، هفت تیر و شهرک قدس مستقر هستند تهیه خواهد شد و پیام‌های فرهنگی دهه فجر نیز از نمایشگرهای شهری پخش می‌شود.

وی تاکید کرد: در روز 22 بهمن میدان آزادی و پل فجر را نور پردازی لیزری خواهیم کرد.

کد خبر 42904

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز