شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۲
۰ نفر

گروه سیاسی: ایرانیان دوشنبه 22 بهمن، درآغاز سی‌امین سال استقرار نظام جمهوری اسلامی، اقتدار و اراده ملی را دوشادوش یکدیگر به نمایش می‌گذارند.

در آستانه یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، احزاب، گروه‌ها، نهادها و سازمان‌ها در اطلاعیه و بیانیه‌های جداگانه ضمن گرامیداشت این روز،مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22بهمن دعوت کردند.

ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن گرامیداشت  بیست و‌ نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه‌ مبارک فجر، از همه‌ آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی خواست تا با شرکت پرشور خود در راهپیمایی عظیم و مردمی ‌٢٢ بهمن ماه بار دیگر اقتدار و عظمت ایران و ایرانیان را به جهانیان ثابت کنند.

در اطلاعیه این ستاد آمده است: شرکت پرشور اقشار مختلف جامعه در این نمایش عظیم و حضور حماسی آنان، یادآور یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و روزهای تلخ و شیرین آن است که در آن ملت غیور به پاخاسته ایران با اراده‌ای پولادین و مصمم خود کاخ ظلم و استبداد را برچیدند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی از همه‌ مردم عزیز و شریف ایران اسلامی خواست تا پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی مردمی و دشمن‌شکن یوم‌الله ‌٢٢ بهمن که از ساعت ‌٩:30 صبح دوشنبه در سراسر کشور شروع می‌شود ، حضور یابند و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

در آستانه سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نهادها، گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف سیاسی و فرهنگی از عموم ملت همیشه در صحنه ایران دعوت کردند تا با شرکت در راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22بهمن، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

به همین منظور، مسیرهای هفت‌گانه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تهران بزرگ از سوی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه‌ای اعلام شد.

طبق اعلام ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی مسیرهای هفت‌گانه این راهپیمایی در تهران به شرح زیر است:

مسیر شماره1:
مسجد امام حسین – میدان امام حسین– خیابان انقلاب- خیابان آزادی- میدان آزادی

مسیر شماره2:
مسجد جامع ابوذر- میدان ابوذر- خیابان ابوذر- خیابان قلعه‌مرغی–خیابان قزوین- میدان شمشیری- خیابان شهید آیت‌الله سعیدی- میدان آزادی

مسیر شماره3:
مسجد امام جعفر صادق – فلکه دوم صادقیه- خیابان محمد‌علی‌جناح- میدان آزادی

مسیر شماره4:
مسجد حضرت ابوالفضل– میدان توحید – خیابان توحید- خیابان آزادی- میدان آزادی

مسیر شماره5:
مسجد الجواد– میدان هفتم تیر – خیابان شهید آیت‌الله دکتر مفتح- خیابان انقلاب- خیابان آزادی – میدان آزادی

مسیر شماره6:
مسجد دارالسلام– میدان منیریه- خیابان شهید معیری- خیابان کارگر- میدان انقلاب – خیابان آزادی – میدان آزادی

مسیر شماره7:
مسجد نور- میدان جهاد(فاطمی) – خیابان فلسطین – خیابان انقلاب – خیابان آزادی- میدان آزادی

به گزارش واحد مرکزی خبر، تسهیلات و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن با همکاری سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، دستگاه های ذی‌ربط و تشکل های مردمی‌از جمله اصناف، بازاریان، هیئت‌های مذهبی و مساجد فراهم شده است.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و شرکت مترو خدمات ویژه خود را به مردم ارائه خواهند داد و به صورت فوق العاده راهپیمایان عزیزرا به میادین اصلی شهر تهران و نقاط ابتدایی آغاز راهپیمایی 22‌بهمن به صورت رایگان انتقال می‌دهند.

سازمان انتقال خون نیز پایگاه های ثابت و سیار خود را در مسیر راهپیمایی برای دریافت خون اهدایی مردم شهیدپرور ایران اسلامی‌مستقر می‌کند.

سازمان اورژانس تهران و سازمان هلال‌احمر و کلیه مراکز درمانی مستقر نیز در طول مسیر به صورت ثابت و سیار به ارائه خدمات درمانی به راهپیمایان می‌پردازند و با سازمان آتش‌نشانی برای حضور واحدهای سیار آن در طول مسیر هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

با هماهنگی نیروهای نظامی و انتظامی،‌نظم و امنیت کامل مراسم از ابتدا تا پایان برقرار می‌شود و از نیروهای مردمی‌با بازوبندهای ویژه در برقراری نظم عمومی‌در مسیر راهپیمایی و تامین امنیت راهپیمایان بهره گیری خواهد شد.

معاونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی‌نیز با اعلام آمادگی برای حضور در طول مسیرهای راهپیمایی و با ایجاد نظم ترافیکی از ساعت 6 صبح 22‌بهمن ماه تا پایان مراسم محدودیت هایی را در نظرگرفته و برای مسافران فرودگاه مهرآباد نیز تسهیلاتی ویژه در نظر گرفته است.

بیمه ایران نیز اعلام کرد: راهپیمایان با هماهنگی ستاد برگزاری دهه مبارکه فجر، همانند سال های گذشته از مبدا حرکت تا میدان آزادی در کلیه مسیرها تحت پوشش بیمه حوادث شرکت های سهامی‌بیمه ایران قرار دارند.

دعوت از مردم

مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه روحانیت مبارز، مجمع روحانیون مبارز، سپاه پاسداران، جبهه پیروان خط امام و رهبری، حزب مردم سالاری، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مجمع نیروهای خط امام، سازمان بسیج فرهنگیان، کانون همبستگی فرهنگیان، کانون جهاد گران جهاد سازندگی، نیروی دریایی سپاه پاسداران، سازمان اوقاف و امور خیریه، خانه کشاورز، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان نظام دامپزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه صنعتی شریف، کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد کشور، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی‌دانش آموزان، مجمع ملی جوانان(فدراسیون نخبگان جوان) و انجمن دفاع از حقوق معلولان با صدور اطلاعیه‌های جداگانه، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر از مردم دعوت کردند که با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های والای امام راحل و شهدای عزیز نشان دهند و مشت آهنین خود را بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی‌بزنند.

گلبانگ تکبیر ملت ایران

ستاد مرکزی دهه فجر‌و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌همچنین در اطلاعیه‌ای اعلام کردند: ملت مسلمان و غیور ایران اسلامی‌به شکرانه بیست و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی‌ساعت 21 یکشنبه شب 21 بهمن، از ماذنه‌ها و گلدسته‌های مساجد، پشت بام منازل و اماکن سراسر کشور گلبانگ رسای تکبیر سر می‌دهند.

کد خبر 43897

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز