جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۷
۰ نفر

گروه حوادث: ربایندگان پسر کارخانه‌دار تهرانی، وقتی دریافتند پلیس در تعقیب آنهاست، گروگانشان را آزاد کردند اما با گذشت دو سال از این گروگانگیری 100 میلیون تومانی، پلیس همچنان در تعقیب آنهاست.

ساعت 7 و30 دقیقه بیستم اسفند 84، فرد ناشناسی با خانواده یک کارخانه دار تهرانی تماس گرفت و از ربوده شدن فرزندشان خبر داد.

این مرد مدعی بود با همدستانش پسر 17 ساله خانواده را ربوده است و اگر 100 میلیون تومان برای آزادی وی پرداخت نشود، او و همدستانش این جوان را به قتل می‌رسانند.

با گزارش ماجرا به پلیس، عملیات برای به دام انداختن ربایندگان این جوان از سوی کارآگاهان اداره 11 آگاهی – مبارزه با آدم ربایی – کلید خورد. در جریان تحقیقات پلیسی خانواده جوان ربوده شده به مأموران گفتند: هر روز در ساعت 6 و 30 دقیقه صبح، سرویس مدرسه به‌دنبال پسرمان می‌آمد اما امروز صبح مرد ناشناسی با ما تماس گرفت و گفت چون برای راننده سرویس مدرسه مشکلی پیش آمده است امروز سرویس دیگری به‌دنبال او می‌آید.

از آنجا که راننده سرویس مدرسه، لحظاتی بعد از رفتن مرد جوان به‌دنبال او آمده بود مشخص شد مرد جوان توسط سرنشینان همان سرویس قلابی ربوده شده است و به این ترتیب عملیات برای به دام انداختن ربایندگان آغاز شد..

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، مردان مرموز در تماسی با مرد کارخانه‌دار از وی خواستند مبلغ درخواستی آنها را به رستورانی در شمال تهران بیاورد اما هنگامی که این مرد با نقشه پلیس به رستوران رفت از آدم ربایان خبری نشد.

آدم ربایان ساعاتی بعد دوباره با پدر جوان ربوده شده تماس گرفته و محل قرار را در رستوران دیگری تعیین کردند اما باز هم به محل قرار نیامدند.

در حالی که آدم ربایان از آمدن به سرقرار خودداری می‌کردند، تحقیقات پلیسی در شاخه دیگری پیگیری می‌شد و مأموران تلاش کردند سرنخی از مخفیگاه ربایندگان پیدا کنند اما گروگانگیران که دریافته بودند پلیس در نزدیکی آنهاست، گروگان خود را در اطراف منطقه پارک وی تهران رها‌کردند و گریختند.

تحقیقات ادامه دارد

قاضی توکلی – بازپرس شعبه‌5 دادسرای جنایی تهران- که رسیدگی قضائی پرونده را برعهده دارد در توضیح این خبرگفت: گروگانگیران که با تهدید چاقو جوان 17 ساله را ربوده بودند، برای رهایی از تعقیب پلیس وی را رها کردند اما با شکایت مرد کارخانه‌دار تحقیقات ادامه یافت و پلیس در جست وجوی متهمان است.

بازپرس توکلی با صدور دستور انتشار عکس چهره نگاری متهمان در مطبوعات، ازکسانی که آنها را شناسایی کرده‌اند خواست با پلیس تماس بگیرند و ماجرا را اطلاع دهند.

کد خبر 43777

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز