جمعه ۱۴ دی ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

کارآگاهان پلیس پایتخت در جستجوی گشودن رازی هستند که در سینه دو مرد مسلح مخفی است.

مردان سابقه دار در حالی که با دو اسلحه از سوی پلیس دستگیر شده‌اند، ادعا می‌کنند برای تحویل اسلحه‌ها در تهران اجیر شده‌ بودند.

به گزارش همشهری، صبح بیست و نهم آبان ماه، مأموران گشت پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران، به دو سرنشین خودروی پژو مظنون شدند و به بازرسی خودرو پرداختند.

آنها با کشف دو اسلحه کلاشینکف و کلت کمری به همراه 300 فشنگ جنگی، سرنشینان خودرو را  به اداره یکم آگاهی تهران انتقال دادند.

اگر چه متهمان در ابتدا سعی داشتند وانمود کنند سلاح‌های کشف شده متعلق به آنها نیست اما کارآگاهان در بررسی سابقه متهمان دریافتند مردان مسلح دارای سوابق متعدد اخلال علیه امنیت کشور، درگیری با مأموران، سرقت از منزل و ایراد ضرب و جرح و مصرف مشروبات الکلی در تهران و خرم آباد هستند.

بنابراین بازجویی‌های فنی از متهمان از سر گرفته شد و دو مرد جوان این بار مدعی شدند یک ناشناس با دادن 200 هزار تومان، از آنها خواسته است سلاح‌ها را به تهران انتقال داده و به مردی که در انتظار آنها بود تحویل دهند اما هنگام ورود به تهران پلیس به آنها مظنون شده و اسلحه‌ها کشف  و دستگیر شدند.

به گفته مسئول اطلاع رسانی اداره آگاهی تهران، اظهارات مردان مسلح در حالی عنوان می‌شود که پلیس احتمال می‌دهد آنها دو سارق مسلح‌ خطرناک‌اند که برای گمراه کردن کارآگاهان چنین ادعایی را مطرح می‌کنند.

دادیار شعبه 4 ناحیه 20 تهران با صدور دستور چاپ عکس بدون پوشش چهره متهمان در روزنامه‌ها، از افرادی که از سوی این دو مجرم مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست درصورت شناسایی آنها، ماجرا را به پلیس آگاهی تهران اطلاع دهند.

کد خبر 40889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز