چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

محمد کوثری: ماه بهمن که می‌رسد بوی پیروزی و وحدت و اتحاد بین ملت عزیز ایران بیشتر به مشام می‌رسد.

خصوصاً این‌که بهمن امسال با ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر همزمان شده است که الگوی حرکت و نهضت امام خمینی بوده و هست.

انقلاب اسلامی توسط معمار آن به پیروزی رسید که ابرقدرت‌های شرق و غرب از یک طرف دین را افیون و از طرف دیگر حداکثر گوشه کلیسا می‌دیدند و در داخل هم عوامل طاغوت در جهت حذف شاخص‌های دین دروازه‌های تهران را باز کرده بودند.

چپاول اموال و بیت‌المال و فشار قوی روی گرده تمام مردم و وابستگی رژیم اعتراضات بسیاری را برانگیخت و مجاهدان، مبارزان، آزادیخواهان و دین‌مداران داخلی را روانه زندان‌ها و حتی خانه‌های مخفی ساواک کرد (مانند خانه تیمی ساواک که توسط سرهنگ عزیزی شکنجه‌گاه شده بود در خیابان بهار تهران بود که توسط مردم تسخیر شد.)

اما اراده خداوند بزرگ بر این قرار گرفت که در پایان قرن بیستم و در عصر انفجار اطلاعات، یک انسان الهی، با دستان خالی و بدون پشتوانه مادی و یکه و تنها در مقابل 2 ابرقدرت غرب و شرق بایستد.

امام خارج از تمام محاسبات و تحلیل‌های کلیشه‌ای، در زمانی که جنگ سرد کشورهای کره خاکی را تحت سیطره داشت و بداخلاقی و بی‌دینی و استبداد و استعمار را در ظاهر دمکراسی و حقوق بشر بر گردن ملل تحت ستم می‌آویخت و کسی هم صدایش درنمی‌آمد، کاری کرد کارستان و این باید درسی باشد برای همه مستکبرین که احساس می‌کنند تا ابد بر ملت‌ها تسلط دارند، چراکه این وعده خداوند است.

«ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» که اگر خداوند را یاری کنید شما را یاری خواهد کرد و اگر ثابت قدم باقی بمانید پیروزی از آن شماست و کاخ‌های پوشالی ظالمان یکی پس از دیگری فروخواهد ریخت.

در زیر سایه اتحاد و وحدت ملی و انسجام اسلامی است که می‌توان به افتخارات بزرگ و بزرگ‌تر رسید و پیروزی‌های انقلاب 8 ساله دفاع مقدس، مقاومت 33روزه مردم لبنان، فناوری هسته‌ای و پرتاب موشک ماهواره‌ای امید و... را بیشتر و بیشتر کرد تا ملت‌های مسلمان و مستضعف دنیا امیدوارتر شوند که این دور از دسترس نیست و به لطف حضرت حق ملت سربلند و با افتخار ایران با حمایت همه‌جانبه خود در زمان حضرت امام و بعد از ایشان به رهبری مقام معظم رهبری به راه خود تا رسیدن به قله سعادت و پیشرفت کشور در تمام ابعاد ادامه خواهد داد.

کد خبر 43675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز