شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

رضا مقدسی: انقلاب اسلامی در آغاز سی‌امین سال تولدش، مقتدرتر و باصلابت‌تر از هر زمانی به حیات طیبه خود ادامه می‌دهد.

از روزهای پرتب و تاب انقلاب و شکستن حکومت نظامی رژیم پهلوی به فرمان امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی، تا به امروز که 29 سال از عمر انقلاب را پشت‌سر می‌گذاریم، ایران عزیز حوادث و اتفاقات تلخ و شیرین فراوانی را شاهد بوده است و جمهوری اسلامی سال به سال به روزهای اوج و شکوفایی خود نزدیک‌تر می‌شود.

در کوران حوادث این سال‌ها نه‌تنها موفق شدیم توطئه‌ها و نقشه‌های بی‌شمار دشمنان به‌سرکردگی آمریکا را پشت‌سر بگذاریم بلکه توانسته‌ایم بر 2 قرن عقب‌ماندگی ایران فائق آییم و اولین بارقه‌های امید و تحول را در کشور شاهد باشیم.

ایران با حفظ استقلال خود اینک در بسیاری از زمینه‌ها از جایگاه ممتازی در منطقه و بسیاری از کشورهای جهان برخوردار است.

در برخی رشته‌های علمی و پزشکی، ایران در رتبه 10 کشور برتر جهان قرار دارد و در بسیاری از علوم و فنون دیگر، به جایگاه مناسبی در منطقه و جهان دست یافته است.

توانمندی‌های دفاعی و تسلیحاتی ایران به‌گونه‌ای است که دیگر هیچ قدرتی قادر به تعرض به خاک میهن عزیزمان نیست و جمهوری اسلامی در اکثر زمینه‌ها با رشد مناسبی به پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

این دگرگونی و پیشرفت رخ نداده است مگر به‌مدد توجه به 2 اصل مهم و اساسی:

1- رهبری صحیح
2- حضور مردمی

این 2 اصل به‌یقین رمز توفیق و بقای انقلاب اسلامی است و فقدان هریک از این دو یا خلل در یکی، ناکامی در ادامه راه را به دنبال داشت.

جا دارد امروز با شکرگزاری بر این دو نعمت، بر تداوم حضور در سایه رهبری انقلاب تأکید بورزیم و اعتماد به نفس و خودباوری را تنها راه درست و قطعی رسیدن ایران اسلامی به قله‌های عظمت بدانیم.

کد خبر 43889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز