اگر می‌خواهید عکس‌های خوبی بگیرید، باید عکس‌های خوب را تماشا کنید. در روزهای زیبای اسفند، پیشنهاد ما دیدن پی‌درپی گالری‌ها و دیدن ۹۱۱ تصویر در خانه‌ی هنرمندان است.

۹۱۱ تصویـر در خانـه‌ی هنرمنـدان

عکسهای اجتماعی، خبری و عکاسی با تلفنهمراه  و...، همچنین دیدن پوسترها و کاریکاتورهای منتخب. این تصاویر به شما کلی ایده میدهند که چگونه بهتر عکاسی کنید یا کاریکاتور بکشید.

شانزدهمین جشن تصویر سال و جشنوارهی فیلم تصویر با دبیری سیفالله صمدیان، از سوم اسفند آغاز بهکار کرده و تا جمعه ۲۴ اسفند دایر است. این جشنواره و نمایشگاه، بخشهای گوناگونی دارد، منتها شاید عکسهای خبری، ورزشی، مستند و اجتماعی و نگاهی دیگر  جوانان زیر ۲۵ سال برای شما خیلی جذاب باشد. آثار این بخشها را میتوانید در گالری پاییز و زمستان خانهی هنرمندان ببینید. هرکدام از عکسها داستانی دارند که میتوان ساعتها به آن فکر کرد. خانهی هنرمندان در خیابان ایرانشهر قرار دارد و از ساعت ۱۴ به بعد، میتوان به دیدن نمایشگاه رفت.

 در طبقهی دوم خانهی هنرمندان، گالری تابستان به منتخبی از رویدادها مهم سیاسی، اجتماعی و ورزشی ایران و جهان با عکسهای بخش خبری و ورزشی سال اختصاص داده شده است. جشن تصویر سال در  گالری ممیز به کاریکاتور و پوسترهای مدعوین و راهیافتگان بخش مسابقهی جوانان زیر ۲۵ سال و بخش آزاد اختصاص دارد. همچنین دربخش گزیده کارتون و کاریکاتورهای مطبوعاتی سال ایران ۱۴۰ اثر از ۶۹ کاریکاتوریست ۱۳ رسانه فعال که همچون سه سال گذشته، به کوشش آروین گردآوری شده است. در  گالری میرمیران، با هشتاد قاب به «تصویر محرومیت» اختصاص داده شده و ۲۷۵ قاب تصویرهای موبایلی بر دیوار گالری نامی آماده تماشاست. پانزده مجموعه از پروژههای شانزدهمین جشن تصویر سال بهصورت مالتی مدیا از روز دوشنبه ششم اسفند ۱۳۹۷ در گالری نامی ارایه خواهد شد. تماشای فیلمهای جشنواره فیلم تصویر برای عموم آزاد و رایگان است.

اثر عماد صالحی
 
عکاسی از نمایشگاه محمود اعتمادی
اثر میلاد اسلام‌زاده
اثر اونیش امین‌الهی
اثر علی فرجیان
اثر ساعد نیک‌زاد

کد خبر 433789

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha