همشهری آنلاین: برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با برگزاری مسابقه اینترنتی صبح پیروزی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون، این مسابقه از روز اول بهمن با طرح 29 سؤال چهار گزینه‌ای در بخش مسابقه سایت اینترنتی کانون میزان آشنایی کودکان و نوجوانان را با وقایع انقلاب اسلامی مردم ایران مورد سنجش قرار می‌دهد.

وقایع پیش، همز‌مان و بعد از وقوع انقلاب، چگونگی و زمان تشکیل نهادهای انقلاب اسلامی و شخصیت‌های مبارز و تأثیرگذار در روند انقلاب از محورهای اصلی مسابقه صبح پیروزی در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com است.

سؤال‌های این مسابقه به صورت کامل از کتاب فرهنگ‌نامه انقلاب اسلامی برای نوجوانان نوشته مرجان فولادوند از انتشارات کانون طرح شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه با مراجعه به بخش مسابقه پایگاه اطلاع‌رسانی کانون تا روز 12 فروردین سال 1387 فرصت دارند ظرف مدت 45 دقیقه به سؤال‌های این رقابت پاسخ دهند.

پس از مهلت تعیین شده به برگزیدگان مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد. این گزارش می‌افزاید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسؤول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در بیست و نهمین سالگرد حماسه پیروزی مردم مسلمان ایران بر رژیم ستم‌شاهی برنامه‌های متنوعی را در شهرهای مختلف تدارک دیده است.

 همزمانی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با ماه محرم و سالی که به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی نام‌گذاری شده است باعث شده تا بسیاری از فعالیت‌های کانون در این روزها با این محور تدارک دیده شود.

 بیش از 725 مرکز کانون در سراسر کشور نیز دهه فجر انقلاب اسلامی را با برنامه‌هایی مانند معرفی وقایع، معرفی شخصیت‌ها و رویدادهای تاریخی، قصه‌گویی، نمایش‌های عروسکی و فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی گرامی می‌دارند.

کد خبر 42478

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز