همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت سپاه متکی به تجهیزات مادی نیست، بلکه‌مبنای قدرت دراین نهاد بر معنویت و بصیرت دینی استوار شده است.

ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی کل سپاه گزارش داد: سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در نهمین همایش سراسری هادیان و بیست سومین همایش سراسری مسوولان سیاسی سپاه،گفت: رسالت سپاه، فرهنگی ، سیاسی و نظامی است و سپاه باید با عمق بخشی داخلی ‌و خارجی با انواع تهدیدات رویاروی نظام اسلامی مقابله نماید.

وی پیشگیری از بروز تهدیدات فرهنگی و سیاسی را از جمله وظایف سپاه دانست و خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه‌های بخش سیاسی سپاه شناسایی عوامل ثبات بخش و تهدیدزدایی از انقلاب و نظام اسلامی است.

فرمانده کل سپاه، تاکید کرد : افزایش روز به روز بصیرت دینی و انقلابی در بین پاسداران باعث خواهدشد تا سپاه رسالت و ماموریت خود را در مقابله با تهدیدات فرهنگی و سیاسی با موفقیت به انجام رساند.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌ها و فشارهای دشمنان در طول سه دهه پس از پیروزی‌انقلاب‌اسلامی، گفت: تجربه‌ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر تهدیدات توطئه‌ها و فشارهای استکبارجهانی بهترین و مهمترین پیام انقلاب اسلامی ایران است که ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

سردارجعفری بااشاره به‌شرایط فرهنگی و سیاسی کشور، گفت: باید با الگوهای مبتنی بر اعتقادات دینی و فرهنگ بومی در همه عرصه‌ها رشد و پیشرفت کنیم.

سردار جعفری در پایان مراسم به سوالات حاضران پاسخ گفت.

رییس اداره‌سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌نیز نقش‌هادیان سیاسی به عنوان یک مجموعه توانمند در خدمت نظام و مقام عظمای ولایت را در ایجاد بصیرت لازم برای آحاد خانواده بزرگ سپاه و بسیج و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی موثر دانست.

سردار "یدالله جوانی" که در بیست وسومین همایش سراسری مسوولین و نهمین همایش سراسری هادیان سیاسی سپاه سخن می‌گفت، اهداف همایش را حفظ انسجام شبکه هادیان سیاسی و ارائه خطوط کلی و خط مشی‌های متناسب با شرایط زمانی عنوان کرد.

وی بر نقش "بصیرت" در پیشبرد آرمان‌ها و دفاع از انقلاب اسلامی نیزتاکید کرد.

بیست و سومین همایش سراسری مسوولین ونهمین همایش سراسری هادیان سیاسی سپاه روز سه‌شنبه 2 بهمن باحضور نماینده ولی فقیه در سپاه آغاز شد و روز چهارشنبه 3 بهمن پایان می‌یابد.

کد خبر 42436

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز