همشهری آنلاین: سردار سرلشگر جعفری امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی را در طول تاریخ بی سابقه دانست و آن را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد

به گزارش مهر، سردار سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری در یادواره شهدای فکه و گرامیداشت عملیات والفجر مقدماتی ، والفجر یک و شهدای مظلوم تفحص لشکر 27 که به همت لشگر 27 مکانیزه محمد رسول الله (ص) و شهرداری تهران در مسجد الشهداء تهران برگزار شد، با اشاره به قدرت الهی جمهوری اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و عظمت است. نظام جمهوری اسلامی یک نظام نوپاست که در برابر بزرگترین قدرت های مادی و نظامی جهان ، با اتکای به قدرت معنوی، الهی و ایمان مردم قد علم کرده و ایستاده است.

وی افزود: امروز شاهدیم که آرزوهای امام راحل (ره) برآورده شده و با لطف و عنایت پروردگار صدور انقلاب به نحو مطلوب به انجام رسیده ،  پیام شهیدان و پیام امام به تمام جهان رسیده است و اثرات بسیار بزرگی در مناسبات بین کشورها و دولتها گذاشته که اینها همه از برکت خون شهیدان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور نیروهای بیگانه در منطقه گفت : دشمن به بهانه عراق و افغانستان به منطقه لشگرکشی کرده ولی هدف او کنترل انقلاب اسلامی و تغییر رفتار جمهوری اسلامی است.

وی افزود : آمریکا در حالی که 200 هزار نیروی پیاده و بیش از 50 درصد توان دریایی و بیش از 50 درصد توان هوایی خود را به منطقه آورده نمی تواند کاری بکند ، زمانی چیزی می گوید و بعد پس می گیرد.

سردار جعفری در قسمتی از سخنان خود گفت: برای سیاستمداران و دولتمردان دنیا مایه تعجب است که یک کشور در محاصره کامل اقتصادی و نظامی ابرقدرتها باشد ولی سر سوزنی از اهداف خود عقب نشینی نکند و مواضعش مستحکمتر شده باشد.

وی افزود: امروز آمریکا بزرگترین شکست سیاسی را خورده است ولی با تبلیغات رسانه ها به گونه دیگر وانمود می کند.

سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج در پایان گفت : اینها کارهایی بود که شهدا و جانبازان کردند و اکنون بسیجیان ما باید صد درصد وقت شان را بگذارند و نباید وقت را تلف کنند، ما چاره ای نداریم جز اینکه بسوی جهاد علمی برویم.

کد خبر 44529

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز