همشهری آنلاین: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت و آرامش را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: امنیت و آرامشی که امروز در کشور ما حکفرماست مدیون خون شهدا و ایثار و جانفشانی آنان است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار محمدعلی جعفری در مراسم سالگرد شهادت شهید مهدی باکری، با بی‌نظیر خواندن امنیت حاکم بر کشور در طول تاریخ ایران گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام با بکارگیری تمامی تجهیزات در اطراف ایران اردو زده اند تا این امنیت را از بین ببرند و ندای انقلاب اسلامی را خاموش کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لشکرکشی امریکا به افغانستان و عراق را بهانه ای برای خاموش کردن چراغ انقلاب اسلامی در منطقه دانست و گفت: امریکا برای خنثی کردن تاثیرات انقلاب اسلامی به هر کاری دست زده است اما تا این لحظه هیچ نتیجه ای نگرفته است.

سردار جعفری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی حتی یک قدم از شعارهای خود به عقب باز نخواهد گشت تصریح کرد: انقلاب اسلامی با همان قدرت و قاطعیت همیشگی مسیر خود را خواهد پیمود.

وی حضور مردم در راهپیمایی ها و همچنین شرکت گسترده در انتخابات را نشانه اراده ملت ایران در مسیری دانست که به دست خود انتخاب کرده اند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهید باکری را یکی از چهره های برجسته در زمینه مدیریت و فرماندهی در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: خدمات شهید باکری در تامین امنیت و آرامش ایران فقط محدود به دوران جنگ نیست بلکه فعالیت های وی در دوران پیش از انقلاب و قبل از شروع جنگ تحمیلی نیز منشا بسیاری از خدمات ارزنده برای کشور بوده است.

سردار جعفری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در مقابل تهدیدات مختلفی قرار گرفته است گفت: اقدامات مخرب و گسترده ای در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر ضد کشور ما صورت گرفته است تا از حضور مردم در انتخابات کاسته شود اما این بار نیز مردم ایران پاسخ کوبنده ای به سردمداران ظلم خواهند داد.

مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید مهدی باکری با حضور مقامات سیاسی، فرهنگی و نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، همرزمان شهیدباکری و دیگر اقشار مردم دیشب در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

کد خبر 45999

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز