همشهری آنلاین: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال 1387 دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه 30 دی ماه آغاز و تا روز جمعه مورخ 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1387 دانشگاه آزاد اسلامی فقط به صورت اینترنتی انجام شده و داوطلبان می توانند پس از تهیه دفترچه راهنمای آزمون و یک قطعه کارت اعتباری و ثبت نام از دفاتر پستی، با مراجعه به پایگاه‌های ثبت نام الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس: WWW.AZMOON.ORG و سایت دانشگاه آزاد به نشانی WWW.ANA.IR  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: دفترچه راهنمای آزمون بر روی پایگاه اینترنتی ثبت نام قابل مشاهده بوده و داوطلبان در صورت تمایل می توانند اطلاعات دفترچه را دریافت کرده و آن را مطالعه کنند.

وی با اشاره به این که پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام، امکان بازپس گیری آن توسط دفاتر پستی وجود ندارند به داوطلبان توصیه کرد: پس از آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام نسبت به تهیه کارت اعتباری اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون درباره شرایط ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 1387 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کلیه دارندگان مدارک کارشناسی (لیسانس) یا کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا دکترای حرفه ای مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا دانشجویان مشغول به تحصیل در سال آخر یکی از این مقاطع، مشروط به رعایت مقررات خدمت وظیفه عمومی، می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

دکتر اقبالی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 1387 دانشگاه آزاد اسلامی روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه سال 87، برگزار می شود.

کد خبر 41919

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز