ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 1387 دانشگاه آزاد اسلامی به گفته رئیس مرکز آزمون این دانشگاه از روز 30 دی ماه آغاز می شود و تا 12‌بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1387 دانشگاه آزاد اسلامی فقط به صورت اینترنتی انجام شده و داوطلبان می‌توانند پس از تهیه دفترچه راهنمای آزمون و یک قطعه کارت اعتباری ثبت نام از دفاتر پستی با مراجعه به پایگاه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دکتر ناصر اقبالی در ادامه افزود: دفترچه راهنمای آزمون  روی پایگاه اینترنتی ثبت نام قابل مشاهده بوده و داوطلبان درصورت تمایل می توانند اطلاعات دفترچه را دریافت کرده و آن را مطالعه کنند.

وی با اشاره به این که پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام، امکان بازپس‌گیری آن توسط دفاتر پستی وجود ندارد به داوطلبان توصیه کرد، پس از آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام نسبت به تهیه کارت اعتباری اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون درباره شرایط ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 1387 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کلیه دارندگان مدارک کارشناسی (لیسانس) یا کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا دکترای حرفه ای مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا دانشجویان مشغول به تحصیل در سال آخر یکی از این مقاطع مشروط به رعایت مقررات خدمت وظیفه عمومی می توانند در این آزمون شرکت کنند.

دکتر اقبالی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 1387 دانشگاه آزاد اسلامی روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه سال 87 برگزار می شود.

ثبت‌نام از داوطلبان متاخر دوره دکترای دانشگاه آزاد

ثبت‌نام از داوطلبان متاخر دوره دکترا با آزمون و بدون ‌آزمون سال 1387 دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای دوشنبه اول بهمن و سه‌شنبه دوم بهمن ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس در اطلاعیه مرکز آزمون با اعلام این خبر آمده است: با توجه به برودت هوا و شرایط نامناسب اقلیمی و مسدود شدن برخی از راه‌های ارتباطی کشور و دسترسی نداشتن به مراکز پستی، برخی از داوطلبان موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، براین اساس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی جهت رفاه داوطلبان دو روز را برای ثبت‌نام با تأخیر تعیین کرده است، لذا متقاضیان می‌توانند شخصا و با همراه داشتن دو قطعه عکس در روزهای اعلام شده و در ساعات اداری به آدرس: تهران - پاسداران، نبش بهستان ششم - ساختمان شماره یک مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: زمان اعلام شده به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و داوطلبانی که پس از این تاریخ مراجعه کنند ثبت‌نام از آن‌ها به عمل نخواهد آمد.

در انتهای این اطلاعیه آمده است: آزمون دکترای تخصصی سال 87 دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای 25 و 26 بهمن ماه سال 86 برگزار می‌شود.

کد خبر 42090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز