مجموع نظرات: ۰
شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از ساماندهی سراهای محلات خبرداد.

ولی‌الله شجاع‌پوریان، معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام تعیین تکلیف فعالیت "سراهای محله" با بیان این‌که دومین آسیب در حوزه فعالیت ما در شهرداری تهران بعد از آسیب‌های اجتماعی، وضعیت نابسامان سراهای محلات است گفت: سراهای محلات مشکلات متعدد دارند که یکی از مهم‌ترین مشکلات عدم مدیریت واحد است، به‌گونه‌ای که قسمتی از امکانات هر محله، زیرنظر شورایاری‌ها، برخی تحت مدیریت مدیران محله است و گاهی هم در اختیار بخش خصوصی است.

شجاع‌پوريان با بیان این‌که با انتخاب تیم حقوقی در صدد بررسی تمام فرایندها در ارتباط با فعالیت سراهای محلات هستیم، گفت: همچنین مرکز مطالعات شهرداری چندی پیش مطالعاتی را درباره ابعاد سراهای محله انجام داده است، و برهمین اساس در نظر داریم با جمع‌بندی مطالعات و بررسی‌ها سراهای محلات را تعیین تکلیف کنیم.

او افزود: البته باید در این مورد با ستاد هماهنگی شورایاری‌ها، اعضا شورای شهر و... هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم تا آنها نیز نظرهاي خود را مطرح کنند تا بتوانیم به یک مدل حقوقی قابل دفاع در مورد فعالیت سراهای محله دست یابیم و برهمین اساس سراهای محلات را ساماندهی کنیم.

کد خبر 417719

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha