مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: طی سال ۱۳۹۶ مصادیق گلایه‌مندی شهروندان در زمینه موضوع‌های فنی و عمرانی شهر تهران کاهش یافته‌است.

به گزارش شهرنوشت به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، نتیجه ارزیابی عملکرد معاونت فنی و عمرانی در سال 1396 که توسط سامانه نظارت همگانی 1888 انجام شده است، نشان می‌دهد مصادیق گلایه مندی شهروندان در موضوع‌هايی از قبیل لکه‌گیری، روکش آسفالت معابر و مشکلات ترافیکی ناشی از فعالیت کارگاه‌های عمرانی نسبت به مدت مشابه سال 1395 کاهش یافته است.

بر این اساس امتیاز معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران منطبق بر شاخص‌هایی همچون کمیت و کیفیت رسیدگی به پیام‌های شهروندان و نیز تغییر مصادیق گلایه‌مندی 7/94 بوده است که رتبه خیلی خوب را در پی داشته است.

گفتنی است مواردی از قبیل لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر سواره‌رو به همراه مشکلات ترافیکی ناشی از اجرای پروژه‌های عمرانی ، از جمله موضوع‌هايی هستند که بیشترین درخواست‌های شهروندان در مراجعه به سامانه‌های نظارتی شهرداری تهران را شامل می‌شوند.

کد خبر 412597

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha