شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: «جیم کری» ـ کمدین معروف آمریکایی ـ با یک نقاشی کارتونی جدید ایده ارتش فضایی دونالد ترامپ ـ رییس جمهور کشورش ـ را مورد تمسخر قرار داد.

سینما

به گزارش ایسنا به نقل از هافینگتون پست، «جیم کری» در این نقاشی کارتونی که «حماقت و فراتر از آن» نام دارد، دونالد ترامپ و «مایک پنس» (معاون اول رییس جمهور آمریکا) را در لباس‌های فضایی به تصویر کشیده و زیر عکسی که در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده نوشته است: «آیا رییس جمهوری در سراشیبی سقوط قرار گرفته؟ بهتره با ارتش فضایی تماس بگیرید.»

«مایک پنس» روز گذشته با اشاره به تهدید روسیه و چین، از جزئیات ایجاد نیروی فضایی ایالات متحده به عنوان ششمین شاخه ارتش ایالات متحده تا سال ۲۰۲۰ خبر داد. 

«جیم کری» که پیش از این هم کارتون‌های انتقادی از سیاستمداران و رییس جمهور آمریکا کشیده است، اعلام کرده که همچنان به کشیدن این نقاشی‌ها ادامه می‌دهد؛ چرا که نمی‌تواند تنها نظاره‌گر این کابوس باشد. 

«جیم کری» که بیشتر برای بازی در فیلم کمدی «خنگ و خنگ‌تر» در سال ۱۹۹۴ به شهرت جهانی دست یافت، پیش از این توانایی خود را در بازی در آثار جدی نیز نشان داده و در سال ۲۰۰۴ برای فیلم «درخشش ابدی یک ذهن پاک» نامزد دریافت جایزه بفتای بهترین بازیگر مرد شد.

سینما

کد خبر 413336

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha