همشهری آنلاین: «ادریس البا» بازیگر معروف انگلیسی با انتشار مطلبی در صفحه اجتماعی خود، شایعات حضورش را در نقش «جیمز باند» بیش از پیش جدی کرد.

به گزارش تلگراف، این بازیگر سیاه پوست سينماي بريتانيا در صفحه توئیتر خود از جمله معروف شخصیت جیمز باند در فیلم‌هایش استفاده کرد و نوشت" اسم من الباست، ادریس البا" تا گمانه‌زنی‌های حضور او در نقش اصلی مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد. 

شایعات حضور «البا» در این مجموعه فیلم و گرفتن جای «دنیل کریگ» در نقش «جیمز باند» از سال ۲۰۱۴ مطرح است و «دنیل کریک» که تاکنون در چهار فیلم شامل «کازینو رویال»، «ذره‌ای آرامش»، «سقوط آسمانی» و «شبح» در نقش مامور ۰۰۷ بازی کرده است قرار است در بیست‌وپنجمین فیلم از این مجموعه «جیمز باند» برای آخرین بار مقابل دوربین برود. 

«دنی بویل» کارگردان برنده اسکار انگلیسی ساخت فیلم جدید «جیمز باند» را بر عهده دارد که قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود.

در حالی که «آدریس البا» ۴۵ ساله پیش از این درباره احتمال بازی در این نقش سکوت کرده بود و حتی گفته بود برای آن خیلی پیر است اما «باربارا براکلی» تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» هفته گذشته گفته بود که وقت یک قهرمان غیرسفیدپوست است. 

مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی «ثور»، «پرومته»، «روح سوار: روح انتقام» و «کتاب جنگل» از جمله فیلم‌ها با بازی «ادریس البا» هستند. 

یست‌وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» با عنوان «شبح» در سال ۲۰۱۵ توسط «سام مندس» کارگردانی شد و به فروش جهانی بیش از ۸۷۲ میلیون دلار در  سینماها دست یافت. اما «سقوط آسمانی» به کارگردانی «مندس» و با حضور «کریگ» و «خاویر باردم» در نقش منفی در سال ۲۰۱۲ با فروش یک میلیارد و ۱۰۰ هزار دلار در سطح جهان به پرفروش‌ترین فیلم در این مجموعه بدل شد و قسمت بیست‌وپنجم نیز به کارگردانی «دنی بویل» سال آینده میلادی رونمایی می‌شود. 

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروش جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه «هری پاتر» قرار دارد.

کد خبر 413463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha