همشهری آنلاین: در راستای حفظ محیط زیست و افزایش سطح علمی و آگاهی دانش آموزان، کلاس‌های آموزشی آشنایی با گل و گیاه و نحوه نگهداری از آنها در مدارس نواحی پنجگانه برگزار می‌شود.

آغاز کارگاه های آموزشی آشنایی با گیاهان در مدارس منطقه ۱۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به آموزش عناوین مختلف و استفاده از ابزار های گوناگون به منظور تفهیم هرچه بیشتر مطالب مربوط به گل و گیاه در این کارگاه ها افزود: کارشناسان مرکز تحقیقات،آموزش و مشاوره فضای سبز به آموزش آشنایی با انواع گیاهان، نحوه نگهداری، تکثیر، کاشت دانه و ...برای مقاطع مختلف تحصیلی و در گروه های سنی مختلف می پردازند.

زنگنه فرخاطر نشان کرد: در این کارگاه ها علاوه بر استفاده از ابزار‌های کمک آموزشی به آموزش عملی مراقبت از گیاهان برای دانش آموزان پرداخته می‌شود ضمن اینکه به منظور اطلاع رسانی همگانی در پایان کارگاه‌ها بروشورهای آموزشی توزیع می‌شود.

معاون شهردار منطقه درتشریح سایر اقدامات این مرکز یاد آور شد: با توجه به آموزش رایگان این مرکز و استقبال شهروندان کلاس‌های آموزشی نحوه نگهداری از گیاهان آپارتمانی، گل‌های فصلی، سبزیکاری، آفات و بیماری های گیاهی، سفید بالک و ... برگزار می‌شود.

این مسئول بر آموزش رایگان شهروندان متقاضی در سرای محلات، آموزش به معلمان، افراد متقاضی در نهادهای مختلف، کانون‌ها، مهد کودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و ... با عناوین مرتبط با گل و گیاه به طور مستمر تأکید کرد.

کد خبر 404746

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha