پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۰ نفر

نخستین مجموعه عرضه گل و گیاه شرق تهران در بوستان آب منطقه ۸ دایر شد.

گل

همشهری آنلاین: نخستین مجموعه عرضه گل و گیاه شرق تهران در بوستان آب منطقه ۸ دایر شد. «ناصر رضاپور» معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه ۸ دراین‌باره گفت: «ما در شرق تهران به‌ویژه منطقه ۸ با کمبود مرکز عرضه گل وگیاه مواجه بودیم و شهروندان این منطقه مجبور بودند مسافت طولانی را تا بازار گل طی کنند و به مناطق دیگر بروند که این موضوع دردسرهای خاص خود را برای آنها داشت. » او افزود: «ازاین‌رو یک هایپرگل با هدف دسترسی آسان اهالی به انواع گل وگیاه در منطقه ساخته شده‌است. »

او ادامه داد: «در این مرکز انواع گل وگیاه از جمله گل‌های زینتی، آپارتمانی و ملزومات گلکاری و پرورش گل وگیاه، انواع خاک و کود و... عرضه می‌شود و شهروندان می‌توانند به راحتی آنها را تهیه کنند. » رضاپور گفت: «این هایپرگل در مساحتی بالغ‌بر ۳۵۰‌مترمربع در ۲ طبقه ساخته شده و گیاهان در فضایی تلفیق از باغچه و کافی‌شاپ در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند. »

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه ۸ درباره ایجاد فضا برای فراغت شهروندان در این مجموعه تأکیدکرد: «کافی‌شاپ این مجموعه نیز با گل و گیاهان مختلف برای اوقات فراغت شهروندان تزیین و طراحی شده ‌است. همچنین در این فضا خدمات مشاوره درباره پرورش گل وگیاه توسط کارشناسان فضای سبز و پرورش گل، رایگان به شهروندان ارائه می‌شود. درحال‌حاضر ساخت این مرکز به پایان رسیده و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است. اما افتتاح رسمی آن شهریورماه صورت می‌گیرد. » هایپرگل منطقه۸ در فلکه اول تهرانپارس، داخل بوستان آب قرار دارد.  
 

کد خبر 524179

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha