گروه حوادث: قتل عام خونین 6 عضو یک خانواده روستایی در واشنگتن، کریسمس وحشتناکی را برای مردم این ایالت رقم زد‌.

نخستین تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد دختر کوچک خانواده و نامزدش این جنایت‌های سیاه را رقم زده‌اند.

به گزارش آسوشیتدپرس، بعد ازظهرچهارشنبه گذشته، کارآگاهان پلیس واشنگتن در جریان جنایتی بسیار وحشتناک در یک خانه روستایی در منطقه کارناشون سیاتل قرار گرفتند.

در این جنایت، وایان و جودی اندرسون(زن و شوهر60 ساله)‌ پسر بزرگ خانواده، همسرش و کودکان 3و 6 ساله آنها، با شلیک گلوله از فاصله نزدیک از پای درآمده بودند.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این جنایت بعد از ظهر دوشنبه گذشته– نخستین روز کریسمس- رخ داده و تا هنگام پیدا شدن اجساد، کسی از وقوع این جنایت خبر نداشته است.

این بررسی‌ها همچنین بیانگر آن بود که عامل یا عاملان جنایت، ابتدا زن و شوهر میانسال را از پای درآورده بودند و ساعاتی بعد وقتی پسر جوان خانواده و همسرش برای بازدید کریسمس به خانه پدری آمده بودند آنها را نیز هدف گلوله قرار داده و به قتل رسانده بودند.

در حالی که ازهنگام وقوع جنایت، دختر کوچک خانواده به نام میشل اندرسون و نامزدش جوزف مک انرو، به طرز عجیبی ناپدید شده بودند، این احتمال که آنها از ماجرای جنایت اطلاعی داشته باشند قوت گرفت.

به این ترتیب تمام جاده‌های اطراف محل جنایت برای یافتن ردی از آنها تحت کنترل قرار گرفت و وقتی جمعه گذشته - 2 روز بعد از پیدا شدن اجساد- دختر جوان و نامزدش درحال فرار به کانادا از سوی پلیس سیاتل رد زنی شده و در محاصره قرار گرفتند، راز 6 جنایت خونین گشوده شد.

انگیزه نامشخص برای جنایت خانوادگی

«آنها اگر چه ارتکاب جنایت‌ را قبول دارند اما هیچ چیزی درباره انگیزه‌شان نمی‌گویند. »‌ این جمله‌ای است که دادستان سیاتل در کنفرانس خبری با خبرنگاران می‌گوید. او می‌افزاید: این جنایت به حدی وحشتناک و غیرقابل باور است که ما برای عاملان آن درخواست مجازات مرگ می‌کنیم، این جنایت باعث وحشت تمامی مردم منطقه شده است.

در این حادثه وحشتناک 3 نسل از یک خانواده قربانی بی‌رحمی و انتقام‌جویی یک زوج جوان شد‌ه‌اند.

در حالی که مقامات پلیسی و قضائی منطقه درباره انگیزه این جنایت خونین سکوت کرده‌اند، برخی از رسانه‌های محلی انگیزه این جنایت را اختلافات مالی بین دختر جوان و خانواده‌اش عنوان کرده‌اند.

کد خبر 40387

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز