شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
۰ نفر

خبر > کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به مطالعه و پژوهش فرصت دارند با پژوهش درباره‌ی زندگی امام هشتم‌ع، در مسابقه‌ی پژوهش رضوی شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام‌ رضا‌ع، ‌شرکت کنند.

دوچرخه شماره ۹۲۰

به گزارش روابط‌عمومي و امور بين‌الملل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، فراخوان بخش پژوهش اين جشنواره، از سوي کانون به عنوان کارگروه کودک و نوجوان منتشر شد.

بر اين اساس، در مسابقه‌ي پژوهش اعضا، شرکت‌کنندگان در سه گروه سني 8 تا 10 سال، 11 تا 13 سال و 14 تا 18 سال مي‌توانند در جشنواره شرکت کنند. اين جشنواره با محورهاي موضوعي قدمگاه عشق (هجرت امام رضاع از مدينه تا خراسان)، سبک زندگي امام رضاع (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهرباني، طب‌الرضا) و... برگزار مي‌شود.

داوطلبان شرکت در اين جشنواره، مي‌توانند آثار خود را به‌صورت فردي يا گروهي (حداکثر سه نفر) تهيه و تا 15 خرداد 1397 به دبيرخانه‌ي استاني جشنواره ارائه کنند.

گفتني است فراخوان جشنواره‌ي شانزدهم رضوي ويژه‌ي کودک و نوجوان با 10 موضوع‌ «پژوهش اعضا»، «تمبر پستي و کارت‌پستال‌سازي»، «نامه‌اي به امام»، «خاطرات زيارت»، «کتاب‌سازي»، «کاردستي»، «سرود» و «پويانمايي» ويژه‌ي  شركت‌كنندگان کودک و نوجوان و هم‌چنين «‌قصه‌گويي» و «داستان‌نويسي» ويژه‌ي داوطلبان بزرگ‌سال، در پايگاه اطلاع رساني کانون پرورش فكري به نشاني www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

 

 


عكس: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان

کد خبر 403293

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha