دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پنجاه و پنجمین رئیس جمهور مکزیک با پوشیدن تی‌شرتی که رویش متنی انتقادی به برنامه رئیس جمهور آمریکا در ساخت دیوار بین دو کشور نوشته شده بود، به نبرد او رفت.

اونچو ويسنته فاكس، رئیس‌جمهور پیشین مکزیک با پوشیدن يك تی‌شرت که رویش نوشته شده بود "اگر دستانت خیلی کوتاه باشند، نمی‌توانی دیوار بسازی" از اقدام‌ها و برنامه‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک با هدف جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی به ایالات متحده به شدت انتقاد کرد.

متن نوشته شده بر روی این تی‌شرت به صحبتی از مارکو روبیو، کاندیدای رقیب ترامپ در کمپین انتخابات 2016 ریاست‌جمهوری آمریکا اشاره دارد که روبیو در آنجا اندازه دست‌های ترامپ را مسخره کرد.

به گزارش آر.ت، فاکس تصویری از تی‌شرتی را که پوشیده بود در توئیتر منتشر کرد و محلی را که می‌توان آن را خرید، در پیامش مشخص کرد که البته دیگر در دسترس نیست.

در این تصویر ترامپ همانند بچه‌ای است که با آجرهای اسباب بازی در حال ساخت دیوار است. کلاه و پیراهن‌های بلند با همین تصویر قابل فروش هستند.

رئیس جمهور اسبق مکزیک منتقد سرسخت برنامه‌های ترامپ در ساخت دیوار مرزی و همچنین تمایلات ترامپ در مذاکره مجدد درباره توافق تجارت آزاد آمریکای شمالی "نفتا" محسوب می‌شود.

به گزارش اينسا به نقل از اينديپندنت،درآمد حاصل از فروش این تی‌شرت‌ها صرف گروهی موسوم به "سنترو فاکس" متعلق به رئيس‌جمهور پيشين مكزيك می‌شود که به آموزش رهبران مکزیک و سایر کشورهای آمریکای لاتین می‌پردازد.

فاکس در سال‌های 2000 تا 2006 رئیس‌جمهور مکزیک بود.

کد خبر 402327

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha