هتمشهری آنلاین: رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع فناوری هسته‌ای گفت: ما باید راهی را که آغاز کرده‌ایم ادامه دهیم و نباید به هیچ عنوان عقب‌نشینی کنیم.

به گزارش فارس، رئیس مجلس خبرگان رهبری که روز سه شنبه 27 آذر به منظور شرکت در کنگره سراسری حوزه و دانشگاه به خرم آباد سفر کرده بود، ضمن ابراز علاقه خود به مردم لرستان تاکید کرد: این حق طبیعی ماست اگر از این حرف عقب‌نشینی کنیم باعث می‌شود که به دشمن اجازه دهیم در هر موضوعی در کشور ما دخالت کند.

هاشمی رفسنجانی گفت: ما باید بتوانیم ایستادگی کنیم ولی ایستادن باید با تدبیر و شیوه‌های رایج دیپلماسی باشد که در آن شرایط است می‌توانیم حق خود را بگیریم و عقب‌نشینی نکنیم و کاری کنیم تا دشمن از کارهای بی‌حساب دست بردارد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: به یاری خدا و رسیدن اولین محموله سوخت به بوشهر یک قدم بسیار موثر برداشته شده است؛ انشاء‌الله که این راه بیشتر تداوم داشته باشد.

در ادامه هاشمی رفسنجانی مورد استقبال مسئولین استانی قرار گرفت و راهی دانشگاه کمال‌وند جهت شرکت در همایش سراسری وحدت و حوزه دانشگاه شدند.

این گزارش می‌افزاید در این مراسم جاسبی، رئیس دانشگاه آزاد کشور نیز رئیس مجلس خبرگان رهبری را از تهران برای شرکت در این مراسم همراهی کرد.

کد خبر 39493

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز