سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۰:۵۴
۰ نفر

شهردار تهران با اشاره به ظرفیت حوزه فنی عمرانی شهرداری تهران در اجرای پروژه های کلان شهری گفت: معتقدم این ظرفیت در شهرداری تهران وجود دارد که هرماه 50 میلیارد تومان صورت وضعیت و کار در آن ارائه شود.

 به گزارش سما، دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران صبح امروز 21 شهریور در مراسم افتتاح فاز دوم تقاطع غیرهمسطح شیخ فضل ا...- حکیم(پل FG ) با بیان اینکه در یک سال گذشته در شهرداری کار نکرده ایم بلکه تجهیز کارگاه کرده ایم ، گفت: با همت و توانی که در مجموعه شهرداری تهران وجود دارد معتقدم که وظیفه شهرداری صرفا ساختن و تحویل دادن پلهای اینچنینی نیست بلکه باید کارهایی بزرگتر از این در شهر انجام دهیم تا برگ زرینی بر افتخارات این کلانشهر در مقایسه با دیگر شهرهای دنیا رقم بخورد .

وی با بیان اینکه کلانشهرهای دیگر دنیا از هم اکنون برای سالهای 2020برنامه ریزی کرده اند و اگر ما نیز این برنامه ریزی ها را نداشته باشیم از گردونه کلانشهرها و دور رقابت خارج خواهیم شد تصریح کرد: معتقدم این ظرفیت در مجموعه فنی عمرانی شهرداری تهران وجود دارد که هر ماه 50 میلیارد تومان در شهر تهران صورت وضعیت و کار ارائه شود .

وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم از سال آینده به این کارنامه قابل قبول برسیم اظهار داشت: امیدواریم با حجم اقدامات و فعالیتهای مثبتی که با کیفیت و سرعت در مجموعه شهر تهران صورت می گیرد ، بتوان بخشی از مشکلات شهروندان تهرانی را در آینده نزدیک حل و فصل کرد.

شهردار تهران با اشاره به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و همچنین بازگشایی مدارس در خصوص فعالیتهای شهرداری در این زمینه گفت: در همین راستا قرار است با آماده سازی دو هزار مسجد در شهر تهران بتوانیم پذیرای مشتاقان ضیافت الهی و مومنین نمازگزار در مساجد باشیم.

شهردار تهران همچنین در ادامه از تجهیز 4 هزار مدرسه و خوابگاه و مجموعه آموزشی در شهر تهران به امکانات کمک آموزشی و رفاهی به مناسبت فرارسیدن مهرماه خبر داد و گفت: شهرداری تهران مصمم است با همکاری آموزش و پرورش، مدارس و انجمن اولیا و مربیان بخشی از مشکلات و کمبودهای مدارس و خوابگاه های دانشجویی را برطرف کند.

شهردار تهران در پایان با اشاره به فرارسیدن 21 شهریورماه روز سینما این روز را به تمام هنرمندان متعهد که با قلم و توان خود در تمام صحنه های زندگی لباس فاخری بر تن هنر می پوشانند قدردانی کرد و گفت: امیدواریم شهرداری بتواند تا در حد توان خود حمایتهای لازم را از هنر سینما داشته باشد.

کد خبر 3945

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز