جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۷:۵۹
۰ نفر

شهردار تهران از افزایش 30 درصدی ترافیک اول مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار امیدواری کرد با ورود 700 دستگاه اتوبوس، تردد شهروندان کمتر دچار اختلال شود.

به گزارش سما ، دکتر محمدباقر قالیباف ، صبح جمعه[31 شهریور] در مراسم پاکسازی کوهستان های شمال تهران که در تپه نورالشهداء کلک چال برگزار شد، گفت: با وجود تمام تلاش ها در رفع مشکلات حمل و نقل و ترافیک ، فردا شاهد افزایش 30 درصدی ترافیک در معابر سطح شهر تهران خواهیم بود.

وی افزود: وجود ترافیک امری طبیعی در تهران است ، چرا که تا کنون موفق نشده ایم به صورت ریشه ای این مشکل را حل کنیم اما امیدواریم با ورود 700 دستگاه اتوبوس جدید از فردا و افزایش اتوبوس های شرکت واحد به 5 هزار و 700 دستگاه در سطح شهر ، مشکلات کمتری را در این حوزه شاهد باشیم.

قالیباف در ادامه با اشاره به ساماندهی مزار شهدای گمنام ، گفت: طراحی و ساماندهی تپه نورالشهداء انجام شده و در اولین فرصت مراحل ساخت و ساز آن آغاز می شود.

وی افزود: ساماندهی بهشت زهرا (س) نیز که کلنگ زنی آن 3 ماه پیش آغاز شده بود ، بزودی با طراحی مناسب که در شان خانواده شهدا باشد ، آغاز می شود.

شهردار تهران در خصوص ساماندهی قطعه شهدای گمنام بهشت زهرا (س) نیز ، گفت: ساماندهی این قطعه به مرحله پایانی رسیده و امیدواریم فضایی معنوی و مناسب که شایسته مقام والای شهدا باشد ، فراهم کنیم تا خانواده معظم آنان از این حرکت راضی و خرسند باشند.

قالیباف با اشاره به واگذاری اعتبارات تبصره 13 به شهرداری ها ، گفت: دولت روند واگذاری اعتبارات تبصره 13 را آغاز کرده اما همچنان مبلغی به شهرداری پرداخت نشده است و امیدواریم تاخیر 6 ماهه اول سال جبران شود.

کد خبر 4587

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز