همشهری آنلاین: اجرای غرفه‌های فرهنگی در کنار حسینیه شهدای مدافع حرم شهرداری منطقه پنج، با هدف ارائه خدمات و پذیرایی از زوار حسینی در مرز مهران، خدمت رسانی می‌کند.

غرفه‌های فرهنگی شهرداری منطقه پنج در مرز مهران

به گزارش همشهري‌آنلاين محسن اسدی شهردار منطقه 5 با تاکید بر هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و انتظامی برای برپا کردن حسینیه در ایام اربعین حسینی در مسیر تردد زوار و در نزدیکی پایانه مرزی مهران گفت: اجرای فضای تبلیغات محیطی، مجازی و نمایشگاهی با بهره‌گیری از تصاویر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، احادیث و بیانات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام ‌شده است.

شهردار منطقه 5 با بیان اینکه حسینیه شهدای مدافع حرم در پایانه مرزی مهران به مساحت 700 مترمربع ، با کمک نذورات مردمی تکمیل و تجهیز ‌شده است، تصریح کرد: سه غرفه فرهنگی در این پایانه برپاشده است. غرفه خدمات زائر شامل پاسخگویی به مسائل و شبهات دینی و نمایشگاه عکس یادگاری شهدا راه‌اندازی شد. غرفه راهنمای زائر (برپایی سیستم صوتی سیار در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران و راهنمای زائرین جهت رفاه حال زوار) و غرفه محصولات (ارائه بسته‌های فرهنگی، شال عزا، سربند و...) به منظور ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی برپا شده است. راه‌اندازی و نصب تلویزیون شهری با موضوعات پخش کلیپ‌های مناسبتی، گروه تواشیح و استیج در امر خدمات‌رسانی به زوار درمرز مهران آماده است.

اسدی همچنین از تعامل و تبادل با مجموعه‌های آستان قدس رضوی، حوزه علمیه و امام جمعه مهران درخصوص اقامه نماز، تبلیغات مذهبی و پاسخگویی به مسائل شرعی خبر داد.

گفتنی است همه روزه اقامه نماز جماعت، عزاداری، روضه‌خوانی و سینه زنی در حسینیه شهدای مدافع حرم شهرداری منطقه پنج در مرز مهران برگزار می گردد.

کد خبر 387308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha