پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۶ - ۱۴:۰۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: یاد شهیدان تصویر وصدا وقلم ،امروزیاران آنها را به بهشت زهرا برد و تجدید پیمانی شد بر پاسداری از رسالت خبرنگاری که: نون والقلم وما یسطرون.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مراسم دومین سالگردشهادت خبرنگاران، تصویر برداران وعکاسان "صدا و سیما، خبرگزاری ها، روزنامه‌ها و همچنین جمعی از نیروهای سه گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران" امروز در بهشت زهراء و در جوار مزار این شهیدان گرانقدر برگزار شد.

دراین مراسم که علاوه بر خانواده‌های این شهداء، مسئولان و مدیران و کارکنان صدا و سیما ودیگر رسانه‌ها، برخی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی نیز حضور داشتند، حاضران با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا، یاد و خاطره شهدای حادثه سقوط هواپیمای سی 130 را گرامی داشتند.

تعدادی از فرزندان شهداء نیز با خواندن اشعار وبیان خاطراتی از پدران خود ،این مراسم را گرمای معنوی خاص بخشیدند .مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، هم با ذکر مصائب اهل بیت (ع)، یاد شهیدان مظلوم کربلا را در اذهان زنده کردند.

در حادثه سقوط هواپیمای سی 130 که ظهر روز 15 آذر سال 84 در نزدیکی فرودگاه بین المللی مهرآباد اتفاق افتاد، دهها نفر از خبرنگاران، تصویربرداروعکاسان وشماری از نیروهای ارتش به شهادت رسیدند

کد خبر 38468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز