همشهری آنلاین: معاون امور آماده‌سازی سهام و شرکت‌های سازمان‌خصوصی‌سازی از عرضه سهام بانک ملت تا پایان آذر ماه 86، خبر داد.

اسماعیل غلامی با بیان اینکه بانک‌ها نیز برای عرضه سهام خود و ارائه اطلاعات به سازمان بورس با یکدیگر رقابت می‌کنند، به واحد مرکزی خبر گفت: بانک‌ها باید علاوه بر ارائه اطلاعات و مدارک مربوط به برنامه زمان‌بندی و بودجه سال آینده و گزارش حسابرسی 6 ماهه، اساسنامه خود را به تصویب مجمع عمومی بانک برسانند.

وی افزود: مدارک و اطلاعات بانک ملت تکمیل شده است و روز چهارشنبه 14 آذر، در هیات پذیرش‌بورس بررسی خواهد شد و در صورتی که مشکل خاصی وجود نداشته باشد تا پایان آذر نخستین مرحله واگذاری سهام بانک را اجرا خواهیم کرد.

غلامی درباره عرضه سهام بانک صادرات گفت: عرضه سهام این بانک به علت تصمیم‌گیری درباره عرضه سهام شعب استانی بانک صادرات به تاخیر افتاد و هم‌اکنون همه نهادهای تصمیم‌گیر از جمله بانک مرکزی به این نتیجه رسیدند که سهام این بانک به صورت مجموعه‌ای و با هم عرضه شود.

وی همچنین علت تاخیر در عرضه سهام بانک تجارت را تغییر در مدیریت این بانک اعلام کرد و افزود: سهام بانک صادرات دی ‌ماه و بانک تجارت پس از آن در بورس عرضه خواهد شد.

کد خبر 38177

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز