مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مصرف پروتئین به‌خصوص اگر ورزشکار باشید، به ساخته ‌شدن عضلات لازم و به دست آوردن یک فیزیک بدنی عضلانی کمک می‌کند.

protein

برای این منظور به این نکات توجه داشته باشید:

- در طول دو ساعت پس از ورزش یک غذای مملو از پروتئین مصرف کنید. اگر ورزشکار هستید به ازای هر کیلوگرم وزن بدنتان در هر روز ۱.۲ تا ۲ گرم پروتئین در فواصل زمانی در طول روز مصرف کنید.

- احتمالاً شما می‌توانید مقدار کافی پروتئین لازم را از غذاها به دست آورید. مکمل‌ها و پودرهای پروتئین ضروری نیستند.

- مصرف کربوهیدرات‌ها و چربی‌های سودمند را فراموش نکنید.

- فعالیت جسمی منظم انجام دهید. ورزش در همراهی با رژیم غذایی درست باعث می‌شود عضلاتتان ساخته و قدرتمند شوند.

کد خبر 378314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

دیدگاه خوانندگان

وبگردی

اخبار بازار و کسب و کار