خبر > چهارمین جشنواره‌ی تولید کتاب‌های صوتی از ۲۷ تیر ۹۶ آغاز به‌کار کرد و علاقه‌مندان تا پایان تابستان فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

دوچرخه شماره ۸۸۶

اين جشنواره را كتاب‌خانه‌ي فرهنگ‌سراي فردوس برگزار مي‌كند. 

مي‌داني هميشه نمي‌شود كتاب‌ها را خواند. گاهي بايد كتاب‌ها را شنيد. خيلي از دوستان روشن‌دل كتاب‌ها را يا با خط بريل مي‌خوانند يا كتاب‌ها را مي‌شنوند.

با توجه به هزينه‌ي بالاي توليد و چاپ کتاب‌هاي بريل براي روشن‌دلان و حجيم‌بودن آن‌ها، كتاب‌خانه‌ي فردوس با برپايي اين جشنواره سعي مي‌كند فرصت شنيدن بسياري از كتاب‌ها را براي اين دسته از شهروندان فراهم سازد.

به گزارش هفته‌نامه‌ي دوچرخه حسن آذري، دبير جشنواره، درباره‌ي شرايط شركت در اين جشنواره مي‌گويد: «همه‌ مي‌توانند در اين جشنواره شركت كنند. دوستداران مشاركت در جشنواره مي‌توانند با مراجعه به سايت، كتاب‌هايي را انتخاب كنند كه براي كودكان و نوجوانان مناسب است و آن كتاب‌ها را با توجه به امكانات خود، در استوديو، خانه يا در هرمكان ساكت ديگر بخوانند، ضبط كنند و بفرستند.»

او به بخش افسانه‌ها اشاره مي‌كند و مي‌گويد: «امسال بخش افسانه‌ها و متل‌هاي قديمي به جشنواره اضافه شده است. در اين بخش علاقه‌مندان مي‌توانند افسانه‌ها و متل‌هاي قديمي را با گويش‌هاي مختلف روايت كنند يا به شكل قصه‌‌گويي، اجرا كنند و بفرستند، بدون اين كه متني داشته باشند.»

شما مي‌توانيد تا آخر تابستان از طريق سايت جشنواره به نشاني ketabkhanimajazi.ir/soundbook4 يا تلگرام دبيرخانه به شماره‌ي 09197743348 آثار خود را بفرستيد.

در صورت تمايل به دريافت اطلاعات بيش‌تر مي‌توانيد به دبيرخانه‌ي جشنواره، در فلکه‌ي دوم صادقيه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهيد سليمي‌جهرمي، فرهنگ‌سراي فردوس، کتاب‌خانه‌ي فردوس مراجعه کنيد يا با شماره‌ي تلفن 44081043 تماس بگيريد.

کد خبر 377320

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha