شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سارا سندرز، معاون ارشد شان اسپایسرف سخنگوی پیشین کاخ سفید جایگزین او شد.

شان اسپايسر، سخنگوي پيشين كاخ سفيد بعد از تعيين مدير جديد ارتباطات كاخ سفيد كه خودش اين عنوان را هم دراختيار داشت استعفا داد و به نوعي دلخوري‌اش از تصميم ترامپ را نشان داد.

اسپايسر در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اعلام كرد استعفايش به دليل ايجاد شرايط بهتر براي دولت دونالد ترامپ است و اين كه باوجود ساكاراموچي و سندرز نيازي به حضور او نيست چون" وجود چند آشپز در آشپزخانه خوب نيست". به نوعي اشاره‌اي به ضرب‌المثل ما ايراني‌ها كه اشپز كه دوتا شد اش يا شور مي شه يا بي‌نمك.

البته اسپايسر خودش به تنهايي با رفتار‌هاي نامناسبش مي‌توانست همين كار را بكند.

به گزارش سي‌ان‌ان، سارا هوكابي ساندرز، سخنگوي جديد كاخ سفيد بيانيه دونالد ترامپ درباره استعفاي اسپايسر را براي خبرنگاران خواند.ترامپ در اين بيانيه گفت: من از طرف خودم و دولتم از كارهاي شان سپاسگزارم و براي او كه قصد ادامه كارش با درنظر گرفتن فرصت‌هاي جديد را دارد موفقيت مستمر آرزو مي‌كنم.به نرخ بازديدكنندگان او در تلويزيون نگاهي بيندازيد.مويد موفقيت اوست."

البته پيش از اين كه اسپايسر وظايف مدير ارتباطات را دراختيار بگيرد مايك دوباك مسئول اين بخش بود كه دو ماه پيش از سمتش كناره‌گيري كرد و حالا آنتوني ساكاراموچي،سرمايه‌دار 52 ساله ايتاليايي‌الاصل اين سمت را دراختيار گرفته‌است.

sacramucci

رئيس دفتر ترامپ و استراتژيست ارشد او و برخي از افراد كاخ سفيد با انتصاب ساكارموچي به اين مست مخالف بودند اما رئيس‌جمهور آمريكا تصميمش براي به كارگيري اين سرمايه‌دار در كاخ سفيد را عملي كرد.

کد خبر 376913

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha