پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

از هرنظر نگاه کنیم، تابستان خوب است. از مدرسه خبری نیست و میوه‌های تابستانی هم که جای خود را دارند.

دوچرخه شماره ۸۸۵

یکی از موضوع‌ها در تعطیلات کلاس‌های درسی است. به عزیزاني كه به كلاس درسي مي‌روند بايد بگوییم: عزیزجان! 9 ماه سال آن مغز فلک‌زده را کرده‌ای پشت میله‌های مدرسه در این سه ماه تعطیلات هم می‌خواهی علمت را زیاد کنی؟ گناه دارد! ولش کن برود، من قول می‌دهم ساعت 12 شب سی‌ویکم شهریور سرجایش باشد! سخت نگیر دلبندم! دنیا دو روز است.

و اما می‌رسیم به بحث دلکَش سفر. برای صحبت دربا‌ره‌ي این موضوع اول باید تعریفمان را از سفر بگوییم. سفر یعنی انسان بیش‌تر از یک شبانه‌روز در جایی غیر از خانه‌ی خود بماند. حالا هرجا باشد:

مثلاً اگر به دست یک شیر به‌عنوان آذوقه‌ي زمستان زندانی شده‌ايد و روزگار را در لانه‌ي شیر مهربان سپری می‌کنید، اصلاً نگران نباشيد. تنها کافی است که تلفن‌همراهتان را دربياوريد و 1400 عکس از خودتان بگيريد و در صفحه‌ي مجازی‌تان منتشر کنید و از این‌که به‌عنوان آذوقه‌ي زمستان از شما یاد می‌شود، ذوق کنید!

باز هم مي‌گويم كه آن مغز بیچاره را ول کنید تا در تابستان کلی کیف کنید. البته سعی کنید کِیف‌هایتان قابل پخش باشند، چون در سال تحصیلی آینده بايد انشايی بنويسيد با موضوع «تابستان خود را چگونه گذراندید؟».

 

عاطفه رزمي، 14 ساله از تهران

تصويرسازي: مليكا نادري 14 ساله از تهران

کد خبر 376839

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha