مسابقه‌ی نظرسنجی «جلد برتر» را که یادتان نرفته؟

همان مسابقه‌ی هیجان‌انگیزی که سال گذشته در آن بهترین جلد سال ۱۳۹۴ دوچرخه را به انتخاب شما معرفی کردیم. حالا دوباره این مسابقه‌ی پیامکی شروع می‌شود و شما این‌بار بهترین جلد سال ۱۳۹۵ دوچرخه را انتخاب می‌کنید.

دوره‌ي دوم اين مسابقه تفاوت اندكي با سال گذشته دارد. سال گذشته جلدها براساس ماه‌هاي سال دسته‌بندي شده بودند و شما هربار بهترين جلد هرماه را انتخاب مي‌كرديد. اما چون تعداد شماره‌هاي دوچرخه در همه‌ي ماه‌ها يكسان نبود، گاهي نظرسنجي بين دو شماره بود و گاهي پنج شماره. از آن‌جايي كه در سال گذشته، ۴۵ شماره‌ي دوچرخه داشته‌ايم، مرحله‌ي مقدماتي اين مسابقه به ۹ مرحله‌ي پنج شماره‌اي تقسيم شده و شما بهترين جلد هرمرحله را انتخاب مي‌كنيد.

در مرحله‌ي نيمه‌نهايي ۹ جلد برتر مرحله‌ي مقدماتي در سه مرحله با هم رقابت مي‌كنند و سه جلد برتر سال ۱۳۹۵ به انتخاب شما به مرحله‌ي پاياني اين مسابقه مي‌رسند كه در دي‌ماه برگزار مي‌شود. در پايان هم بهترين جلد به انتخاب شما در ويژه‌نامه‌ي تولد ۱۷سالگي دوچرخه معرفي مي‌شود كه ۲۸ دي‌ماه امسال منتشر خواهد شد.

مثل سال گذشته مهلت شركت در نظرسنجي براي هرمرحله ۱۵ روز است و در پايان هرمرحله برنده‌ي اين مسابقه‌ي پيامكي با قرعه‌كشي مشخص مي‌شود. اما اين مسابقه‌ي هيجان‌انگيز تا آخر دي‌ماه و به مدت هفت‌ماه ادامه خواهد داشت و بهتر است فعلاً برويم سر اولين هفته از مرحله‌ي مقدماتي انتخاب جلد برتر دوچرخه در سال ۱۳۹۵.

* * *

* براي شركت در مسابقه، كافي است شماره‌ي جلدي را كه از جلدهاي زير بيش‌تر مي‌پسنديد، به همراه نام و نام‌خانوادگي، سن و نام شهرتان از طريق پيامك يا تلگرام به شماره‌ي ۰۹۳۳۴۱۲۱۴۸۹ بفرستيد.

* مهلت شركت در نظرسنجي تا پنج‌شنبه ۱۵ تيرماه است.

همشهرى، دوچرخه‌ى‌ شماره‌ى ۸۸۲

کد خبر 373829

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha