مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۴ آذر ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۶
۰ نفر

گروه شهری: رئیس سامانه نظارت همگانی 1888 گفت: شهردار تهران از 9 صبح تا 11 و 30 دقیقه روز پنجم آذر، در مرکز نظارت همگانی 1888 برای پاسخگویی مستقیم به مردم، حضور خواهد داشت و مردم می‌توانند به‌طور مستقیم مشکلاتشان را با ایشان در میان گذارند.

وی با اشاره به اینکه سامانه نظارت همگانی 1888 در راستای تحقق نظارت مردم بر حاکمیت و بر مبنای عدالت‌محوری شکل گرفته است، افزود: هم اکنون این سامانه با در اختیار داشتن امکانات مختلف، مرکزی است برای دریافت انتقادات، شکایات، پیشنهادات و تشکر مردم از مجموعه مدیریت شهری تهران.

محمودی در ادامه اظهار داشت: سامانه 1888 تنها سامانه نظارتی است که توانسته است برای اولین بار در کشور گواهی کیفیت در امر نظارت همگانی مردم بر دستگاه‌های دولتی به‌دست آورد.

محمودی با اشاره به اینکه تا به امروز بیش از یک‌میلیون و 100 هزار تماس از سوی مردم با این مرکز گرفته شده است، اظهار داشت: حرکت ما برای گرفتن مدیریت کیفیت ISO در واقع تحقق بخشیدن به خواسته شهردار تهران بود. از سویی نظارت همگانی مردم بر فعالیت‌های شهرداری امری لازم و ضروری به‌نظر می‌رسد و در عمر کوتاه سامانه نظارت همگانی 1888 این واقعیت مورد توجه قرار گرفته‌است.

رئیس سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران(1888) در مورد پیام‌های دریافتی از مردم گفت: از آنجا که روزانه بیش از 3 هزار پیام به این سامانه می‌رسد، نمی‌توان همه را به مدیران ارشد ارجاع داد. تنها پیام‌های ویژه که در هر روز مقدار قابل توجهی است به مدیران ارجاع داده شده تا خود مدیران ارشد شهرداری به صورت مستقل به بررسی آن بپردازند.

محمودی با بیان اینکه پیام‌های ویژه با توجه به‌نظرات کارشناسی مسئولان مربوطه در سامانه نظارت همگانی 1888 و اولویت تعیین شده از سوی مدیران دارای شاخصه‌هایی می‌شود افزود: به‌عنوان مثال دکتر قالیباف برای دریافت پیام‌ شهروندان از طریق صندوق‌های صوتی اعلام کردند که پیام‌هایی را برای ایشان در صندوق‌های صوتی قرار دهیم که شهروند از تمامی بخش‌ها رانده شده باشد و نا‌امید از انجام کارش به ایشان رو آورده باشد.

کد خبر 37569

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز