مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۸۵ - ۱۷:۰۲
۰ نفر

گروه شهری: شهرداری تهران از طریق مرکز نظارتی 1888 درصدد شناسایی عوامل نارضایتی شهروندان در حوزه خدمات شهری است.

علیرضا محمودی رییس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (1888) با اعلام این خبر گفت: رسیدگی به شکایات و مشکلات مردم در حوزه خدمات شهری و پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به آنان از اهم وظایف مرکز 1888 است.

وی اضافه کرد: شهروندان ناراضی از خدمات شهری که شاهد قصور و کاستی در خدمات‌رسانی برخی عوامل شهرداری در واحدهای مختلف هستند می‌بایست با انگیزه و شجاعت تمام موضوع را با شماره تلفن 1888 در میان بگذارند تا سریعا نسبت به رفع آنها اقدام و در جهت جلب رضایتمندی شهروندان گام برداشته شود.

محمودی خاطرنشان ساخت: بهره‌گیری از تمام توان و قابلیت مدیریت شهری در جهت آسایش و رفاه بیشتر مردم حق مسلم شهروندان است که شهرداری بر پایه همین اصل با راه‌اندازی سیستم‌های خدماتی و نظارتی درصدد جلب رضایت مردم است.

وی گفت: رسیدگی به گزارش‌های مردمی در مرکز 1888  طی 6 ماه گذشته منجر به کاهش شدید میزان شکایت مردم از شهرداری تهران شده است.

محمودی  اظهار داشت: به رغم برخی تحلیل‌ها مبنی بر اینکه سکوت مردم نشانه رضایت است پس از راه‌اندازی این مرکز نظارتی مشخص گردید سکوت مردم به‌دلیل نبود این سیستم نظارتی در بدنه شهرداری تهران بوده است و لذا آمار بالای شکایات در بدو راه‌اندازی و کاهش آن به‌دلیل عملکرد مثبت مدیریت شهری و پیگیری‌های این مرکز در طول مدت چند ماه گذشته می‌تواند گواهی بر این ادعا باشد.

کد خبر 10655

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز