گروه شهری: مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران، 1888 باهمکاری شرکت واحد اتوبوسرانی اقدام به تجهیز یک اتوبوس سیار برای پاسخگویی به شهروندان کرده است.

علیرضا محمودی، رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: این اتوبوس برای آسانتر‌کردن ارتباط شهروندان با مدیران شهری به صورت نوبتی در نقاط مختلف شهر مستقر خواهد شد.

محمودی خاطرنشان ساخت: این اتوبوس هر روز در یکی از نقاط پرتردد شهر پذیرای یکی از مسئولان ارشد منطقه مربوطه و شهروندان آن خواهد بود.

وی افزود: شهروندان می‌توانند برای طرح دیدگاهها و مشکلات خود، ضمن مراجعه حضوری به محل استقرار این اتوبوس با مسئول مربوطه دیدار و مورد خود را طرح نمایند.

مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در حال حاضر از طریق تلفن 1888، پست الکترونیک، صندوق‌های صوتی، صندوق‌های انتقاد و پیشنهاد مستقر در مناطق، دورنگار، مراجعه حضوری به مرکز و... پیام شهروندان تهرانی را در قالب شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر، دریافت کرده و جهت پیگیری، حل مشکل و انعکاس آن در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های شهری به مراجع ذیربط ارجاع می‌دهد.

کد خبر 12619

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار