مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شکایت شهروندان از طریق سامانه‌های 137 و 1888 از 3522 مورد به 613 مورد کاهش یافته است.

مهندس علیرضا محمودی مدیر مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران،  در همایش علمی تخصصی مرکز نظارت همگانی با تاکید بر فعالیتهای 1888 نظارت مردم بر عملکرد سازمانها، مدیران و کارکنان را از مهمترین اهداف حکومتهای مردمی دانست و گفت: ساماندهی این مرکز در شهرداری تهران و ایجاد آن برای نظارت بر سیستم شهرداری موجب جلب رضایت شهروندان تهرانی شده است .

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این سامانه سکوت مبهم شهروندان شکسته شده است اظهار کرد: مدیریت شهری به نتیجه رسید که سکوت شهروندان پیش از این ابراز نوعی نارضایتی بوده که در حال حاضر از مرحله پیشنهاد به انتقاد تغییرماهیت داده و آمار شکایت شهروندان از 3522 مورد به 613 مورد کاهش یافته است که نمایانگر اطمینان شهروندان به سامانه 137 و مرکز 1888 و پاسخ به خواسته های آنان است.

در ادامه این مراسم از دکتر کرباسیان معاون خدمات شهری شهرداری تهران، دکتر نصیری شهردار منطقه 22، مهندس خادم الاسلام شهردار منطقه 3 و مهندس تشکری هاشمی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک به عنوان مدیران پاسخگو قدردانی شد .

 همچنین از مجموعه های موثر و افرادی که در راه اندازی این مرکز تلاش زیادی داشتند و اپراتورهای نمونه مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران،  قدردانی به عمل آمد .

در قسمت پیامهای نمونه شهروندان  نیز تعدادی از پیام های برگزیده شهروندان تهرانی  دربخش های پیشنهادات، شکایات، انتقادات و تشکر مورد تقدیر شهردار تهران قرار گرفتند.

کد خبر 3452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز