همشهری آنلاین: ارتش سوریه در عملیاتی هشت شهرک و روستای شمال استان حماه را از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد کرد و بر آنها مسلط شد.

 ارتش سوریه هشت شهرک و روستا را درشمال حماه آزاد کرد

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع سوریه، ارتش و نیروهای مسلح این کشور در ادامه نبرد با گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره، شهرک ها و روستاهای حلفایا، زلین، الویبده، بطیش، زورالناصریه، زور ابوزید، تل الناصریه و تل المنطار را آزاد و پاکسازی کردند.

در این عملیات٬ صدها تروریست تکفیری کشته و یا زخمی شدند و 38 خودرو، سه انبار مهمات، سه تانک و یک نفربر بمبگذاری شده تروریست ها منهدم شد.

نیروهای ارتش سوریه 2 خودرو تروریست های تکفیری حامل تیربار، هفت خمپاره انداز و مقدار زیادی مهمات سبک و سنگین را به غنیمت گرفتند.

از سه شنبه اول فروردین گروه های تروریستی تکفیری موسوم به جبهه النصره، حزب اسلامی ترکستان، جیش النصر، جیش العزه، ابناءالشام و ارتش آزاد ادلب با نقض آتش بس و حمله به مواضع ارتش سوریه چند روستا و شهرک را در شمال و شمال غرب حماه اشغال کردند.

براساس گزارش برخی منابع ، 10 هزار تروریست تکفیری دراین عملیات شرکت کردند که تاکنون بیش از دوهزار و 200تن از آن ها در درگیری های با ارتش سوریه به هلاکت رسیده اند.

ارتش سوریه٬ تجهیزات گسترده ای را به این منطقه عملیاتی اعزام کرده و تاکنون چند روستا و شهرک را از تروریست های تکفیری پس گرفته است.

ارتش سوریه پیش از این 16 روستا و شهرک را در این منطقه پاکسازی کرد٬ منطقه امن شهرک محرده را گسترش داد و امنیت جاده حماه به محرده را هم تامین کرد.

کد خبر 367901

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha