پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱
۰ نفر

ترجمه‌ی حمید هامون: با این‌که گاهی هوا نسبتاً گرم است، اما کاملاً بهاری است. می‌توانید شکوفه‌ها را روی درخت‌ها ببینید و گل‌های خوش‌رنگ و زیبا را در بوستان‌ها تماشا کنید.

دوچرخه شماره ۸۷۳

اما قرار نيست فقط شهرمان بهاري باشد، مي‌شود خانه‌مان و وسايلمان را هم بهاري كنيم. مثلاً مي‌توانيم يك جعبه‌ي بهاري براي مرتب‌كردن ميز تحرير و وسيله‌هايمان بسازيم.

1. براي شروع كار به يك جعبه‌ي تميز احتياج داريد. جعبه‌ي شيريني يا جعبه‌ي كلاه مي‌توانند گزينه‌هاي خوبي باشند، اما خوب است اول حسابي تميزشان كنيم و اگر گرد و غباري دارند بگيريم.

حالا مقداري كاغذرنگي نياز داريم. كاغذها را در ابعاد و اشكالي كه دوست داريد ببريد و آن‌ها را با چسب چوب بي‌رنگ روي تمام سطح جعبه و در جعبه بچسبانيد. ما در اين‌جا از كاغذرنگي‌هاي متنوعي با طيف سبز استفاده كرده‌ايم.

2. حالا به تعدادي عكس يا نقاشي از گل‌هاي زيبا احتياج داريم. مي‌توانيد از عكس‌ها و نقاشي‌هاي مجله‌ها استفاده كنيد يا خودتان آن‌ها را نقاشي كنيد. گل‌ها را با قيچي دوربري كنيد به‌طوري كه كاملاً شبيه يك گل واقعي به‌نظر برسند و كج و كوله نشوند.

3. حالا گل‌هاي آماده‌شده را هم با چسب‌چوب بي‌رنگ روي بخش‌هاي مختلف جعبه بچسبانيد. سعي كنيد نظمي را براي چسباندن گل‌ها روي جعبه پيدا كنيد تا جعبه‌ي بهاري‌تان ظاهر زيباتري داشته باشد.

4. فقط از سطح جعبه استفاده نكنيد. روي زاويه‌هاي جعبه را هم گل بچسبانيد. دقت كنيد گل‌هايتان كاملاً روي سطح جعبه بچسبند و گوشه‌هايشان نچسبيده نمانند. گوشه‌هاي نچسبيده در طول زمان پاره مي‌شوند و ظاهر جعبه را خراب مي‌كنند.

5. با همين روش مي‌توانيد جعبه‌هاي بهاري زيبا و متنوعي با كاربردهاي مختلف درست كنيد؛ براي چيدمان اتاق يا حتي پذيرايي از ميهمان.

کد خبر 367778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha