پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۷:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: چیزی نمانده‌است تا تابستان گرم امسال هم به پایان برسد ولی با این حال فرهنگسرا‌ها و خانه‌های فرهنگ شهر تهران برنامه‌های جدید خود را ارائه می‌کنند.

فرهنگسرای قرآن:

به مناسبت بزرگداشت ایام ا... نیمه شعبان این مرکز اقدام به برگزاری جشن منتظران کرده است.

این مراسم معنوی روز شنبه 18 شهریورماه (نیمه شعبان) ساعت 19 همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در فرهنگسرای قرآن برگزار خواهد شد .

علاقه مندان برای شرکت در مراسم به نشانی خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمیشیری، نبش خیابان شهید کاظمی، فرهنگسرای قرآن مراجعه و یا با شماره تلفن 3-55775141تماس بگیرند.

فرهنگسرای انقلاب:

با مشارکت پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به اجرای برنامه های متنوع تفریحی، آموزشی کرده است.

این برنامه ها که شامل اجرای نمایش عروسکی، گریم کودکان، مسابقه نقاشی، پارک ترافیک و ... است از تاریخ 14/6/85 تا 23/5/85 به جز ایام تعطیل از ساعت 10 الی 5/12 و 15 الی 18 در فرهنگسرای انقلاب واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی- خیابان کمیل شرقی برگزار می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 9-55419057 تماس بگیرند.

همچنین گفتنی است اولین نشریه محلی منطقه 11 با عنوان «کوچه به کوچه» توسط فرهنگسرای انقلاب در تیراژ بسیار بالا منتشر شد.

این نشریه به صورت دو هفته نامه منتشر می شود و حاوی مطالبی در خصوص آموزشهای شهروندی، نحوه غنی سازی اوقات فراغت، پندها و اندرزهای اخلاقی، نکات حقوقی و مطالب خواندنی دیگر می باشد . این نشریه توسط اداره پست به درب منازل ارسال می شود.

مرکز فرهنگی هنری نوجوانان شهر تهران:

رضا فیاضی، مریم سعادت و سید جواد هاشمی هنرمندانی هستند که در سومین سالانه فستیوال خانه دوست تقدیر می شوند.

مسعود شریفی -رئیس مرکز فرهنگی هنری نوجوانان شهر تهران - با اعلام این خبر گفت: این جشنوار در قالب نکوداشت هنرمندان، نویسندگان و شاعران عرصه نوجوان کشور و تقدیر از آثار این هنرمندان برگزار می شود.

وی همچنین تاخیر در اجرای این مراسم را به دلیل متقارن شدن اجرای طولانی ترین نقاشی جهان با فستیوال خانه دوست عنوان کرد و گفت: نقد و بررسی آثار، نوع عملکرد آثار این هنرمندان در عرصه نوجوانی و میزان تاثیرگذاری آنان از دیگر تمهیدات این مراسم است.

فرهنگسرای سالمند:

مسابقه عکس « لبخند امید» را با هدف پررنگ کردن نقش امید به زندگی و محبت در دل پدربزرگ و مادربزرگها برگزار می کند .

این مسابقه با استفاده از دوربینهای معمولی یا دیجیتال و به صورت ارسال عکس سیاه و سفید یا رنگی برگزار می شود و هر فرد حداکثر می تواند 5 عکس به دبیرخانه مسابقه ارسال کند.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند عکسهای لبخند پدربزرگ و مادربزرگهایشان را حداکثر تا تاریخ 30 شهریورماه به فرهنگسرای سالمند واحد نگارخانه آبی ارسال کرده و یا با شماره تلفن 92-33302590 تماس بگیرند.

نمایشگاه آثار برگزیده از تاریخ 7 لغایت 13 مهرماه در فرهنگسرای سالمند برگزار می شود.

فرهنگسرای رسانه:

مراسم تجلیل از وبلاگ نویسان مهدوی به همت فرهنگسرای رسانه و با همکاری باشگاه وبلاگ نویسان تهران در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای دانشجو برگزار می شود.

در این مراسم از حدود 70 وبلاگ نویس شرکت کننده در این مسابقه، پس از بررسی وبلاگها به لحاظ محتوی، شکل ظاهری، صحت و سقم مطالب و تعداد بازدیدکنندگان 12 وبلاگ انتخاب می شود که از این تعداد از سه وبلاگ برتر تقدیر به عمل می آید.

این مراسم با موضوع « مهدویت و امام عصر(عج)» عصر روز شنبه مصادف با میلاد مسعود امام زمان(عج) از ساعت 30/14 الی 17 در فرهنگسرای دانشجو برگزار می شود.

کد خبر 3641

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز