سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۸:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ شهر تهران، با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان، برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی، تفریحی، ورزشی و... برگزار می‌کنند.

برنامه‌های روزانه فرهنگسراها و خانه های فرهنگ شهر تهران در روزهای باقی مانده تابستان به شرح زیر است:

خانه کودک زیتون:
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان اقدام به برگزاری جشنواره بادبادک‌ها کرده است.

به گفته الهه توکلیان مدیر خانه کودک زیتون این جشنواره روز چهارشنبه 14/6/85 از ساعت 9 صبح الی 12 ویژه گروه‌های سنی مختلف به صورت رایگان برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند به نشانی بزرگراه شهید محلاتی، انتهای خیابان میثم، بوستان زیتون مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33735824 تماس بگیرند.
 

خانه فرهنگ شهید اندرزگو:
خانه فرهنگ شهید اندرزگوبا مشارکت جمعیت هلال احمر اقدام به برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از حوادث طبیعی با هدف توجه به موقعیت حساس و طبیعی کشور در بروز حوادث طبیعی و نیز عدم اطلاع کافی شهروندان و ارتقای سطح علمی و فکری آنان کرده است .

علاقه مندان برای شرکت دراین برنامه می توانند به نشانی خیابان پیروزی، سه راه سلمانیه، میدان بروجردی، خیابان شهید اندرزگو، خانه فرهنگ شهید اندرزگو مراجعه  و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33306400 تماس بگیرند.

 فرهنگسرای قرآن
کتابخانه هدی این مرکز جشنواره کتاب کودک را با عنوان "یار مهربان جایزه می دهد" را برگزار می کند. این برنامه با هدف فرهنگ سازی و گسترش و تعمیق فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین کودکان و خردسالان در مقاطع پیش دبستان، دبستان و راهنمایی در کتابخانه های مهرآباد، هدی، علامه طباطبایی و عطار نیشابوری (کتابخانه های مناطق 9 و 10) برگزار می‌شود.

شایان ذکر است  این جشنواره برای کودکان زیر 13 سال است و در آن کودکان، کتابهایی را به انتخاب خود می خوانند و خلاصه در این جشنواره علاقمندان کتاب یا برداشتی از آن را می نویسند  و به سه نفر برگزیده در مقاطع پیش دبستان، دبستان و راهنمایی در روز اختتامیه این جشنواره ( 16 مهرماه همزمان با روز جهانی کودک )جوایز نفیسی اهدا می شود .

مهلت ارسال خلاصه‌ها، تا دهم مهرماه سال جاری می باشد. برای گروه سنی پیش دبستان والدین آنها می توانند توضیح شفاهی آنها را ثبت کنند.
علاقه مندان جهت کس اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 55780004 تماس بگیرند.

نگارخانه لاله:
نمایشگاه گروهی نقاشی‌ به سرپرستی پرویز روزبه در نگارخانه لاله برگزار می شود .این نمایشگاه با 25 تابلو نقاشی به سبک انتزاعی و رئال با برخورد مدرن به نمایش گذاشته می‌شود.
بر اساس این گزارش محور موضوعی تابلوهای نقاشی این نمایشگاه بر اساس نوعی فضای مبهم و وحشت و اضطراب بیان شده است که در آن هنرمندان با تکنیک مواد و اکسپرسیو تابلوها را ترسیم کرده اند.

این نمایشگاه گروهی نقاشی از روز دوشنبه 13 شهریور به مدت 3 روز از ساعت 9 تا 19 عصر در نگارخانه لاله برگزار می شود .نگارخانه لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله می‌باشد.

فرهنگسرای بانو:
به مناسب میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت قائم (عج) اقدام به برگزاری جشن نیمه شعبان سه شنبه 14 شهریورماه از ساعت 17 الی 19 کرده است.

این جشن دارای ویژه برنامه های شاد و متنوعی از جمله: اجرای موسیقی زنده، اجرای تئاتر، مسابقه و اهدای جوایز، قصه گویی، نماز جماعت،‌نورافشانی و ... است.
گفتنی است به افرادی که نامشان نرگس یا مهدی باشد جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در جشن نیمه شعبان می توانند به نشانی خیابان ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی، فرهنگسرای بانو مراجعه کنند ویا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفنهای 8-88786275 تماس بگیرند.

کد خبر 3519

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز