دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۶:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهرداری تهران برنامه‌های تابستانی برخی از فرهنگسراها و خانه های فرهنگ شهر را اعلام کرد. از جمله فرهنگسرای تهران شنبه و سه شنبه هر هفته یک نمایش شاد و موزیکال تدارک دیده‌است.

برنامه های روزانه فرهنگسراها و خانه های فرهنگ در طول ایام  تابستان به شرح زیر است:

فرهنگسرای تهران: نمایش شاد و موزیکال "جینگول" را برگزار می کند.این نمایش به کارگردانی آقای عباس عبدی ویژه کودکان روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته ساعت 18 تا 19 اجرا می شود. بازدید کنندگان جهت دیدن نمایش به نشانی انتهای بزرگراه رسالت( غرب)، سه راه دهکده، جنب دبیرستان سپیده کاشانی، بوستان باغ نو فرهنگسرای تهران مراجعه کنند.

خانه فرهنگ ابوسعید: اقدام به برگزاری کارگاه های آموزش موسیقی نموده است .این کلاسها در زمینه مبانی موسیقی و سرایش(سلفژ) صداسازی و همخوانی می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به خانه فرهنگ ابوسعید واقع در بلوار ابوسعید، نرسیده به مسجد دارالسلام، بن بست سوم، جنب درمانگاه زنجانیها مراجعه و یا با شماره تلفن 66965503 تماس بگیرند.

فرهنگسرای انقلاب: به منظور آموزش والدین در تربیت کودکان کلاسهای آموزشی با عنوان (کودکان در مسیر آینده) برگزار می کند. این کلاسها زیر نظر مهندس محمود سلطانی با موضوعات اهمیت دوران کودکی ، نقش والدین (الگو - حمایت کننده) کودک و رشد شخصیت بازی و رشد متعادل کودک و ...، سه شنبه هر هفته از ساعت 10 تا 12 تشکیل می شود.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این کلاسها به فرهنگسرای انقلاب واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی- خیابان کمیل شرقی مراجعه و یا با شماره تلفن های 9-55419057 تماس حاصل کنند.

کد خبر 2225

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز