همشهری آنلاین: صبح روز سه شنبه عناصر تروریستی جیش الاسلام و فیلق الرحمن برای کاهش اختلافات در شرق دمشق جلسه‌ای برگزار کردند که نیروی هوایی سوریه پس از کسب اطلاع از این محل، آن را هدف قرار داد.

مرگ چند افسر سعودی در حمله هوایی سوریه در ریف دمشق

به گزارش خبرگزاری فارس، ارتش سوریه روز سه شنبه با انجام یک عملیات اطلاعاتی دقیق توانست ضربه سختی را به تروریستها در غوطه شرقی دمشق وارد کند.

صبح امروز عناصر تروریستی جیش الاسلام و فیلق الرحمن برای کاهش اختلافات در غوطه شرقی دمشق جلسه ای برگزار کردند.

این جلسه در «مزارع المسرابا» به طور مخفیانه آغاز شد اما نیروهای اطلاعات ارتش سوریه تحرکات تروریست‌ها را با کمک منابع خود رصد کردند.

خبرها حاکیست چندین نفر از مقامات بلندپایه دو گروهک تروریستی در این جلسه حضور داشتند. تروریستها درصدد بودند در این نشست اختلافات را کاهش دهند و با اتحاد از پیشروی نیروهای سوری جلوگیری کنند.

نیروهای اطلاعات ارتش سوریه اما با عملیات دقیق خود مکان برگزاری این نشست را به اطلاع نیروی هوایی رساندند.

در ادامه جنگنده‌های ارتش سوریه مرکز تجمع تروریستها را هدف قرار دادند که دستکم 30 تروریست در این عملیات کشته شدند که چندین سرکرده سرشناس جیش الاسلام و فیلق الرحمن از جمله چند افسر سعودی در لیست کشته شدگان قرار دارند.

ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در ماههای گذشته مناطق وسیعی از غوطه شرقی دمشق را پاکسازی کرده و فاصله خود را با شهرک دوما، آخرین پایگاه تروریستهای مورد حمایت رژیم سعودی به کمتر از 5 کیلومتر رساندند.

کد خبر 356135

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha